تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ی جدید مک مینی اپل پس از انتظار فراوان رونمایی شد

نسخه‌ی جدیدی از کامپیوترهای مک مینی پس از انتظار طولانی هواداران اپل پا به عرصه رقابت کامپیوترهای کوچک گذاشت.

اپل به تازگی از جدیدترین نسخه‌ی کامپیوتر مک مینی خود رونمایی کرد که در این به‌روزرسانی هرچند خبری از تغییرات ظاهری نیست، اما سوال این است که آیا درون آن نیز خالی از تغییر باقی مانده است؟ با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این محصول جذاب و تازه وارد کوپرتینویی‌ها داشته باشیم.

اولین خبر خوب این است که بسیاری از سنت‌های خوب مک مینی پیشین در نسخه جدید هم حفظ شده است که یکی از مهمترین آنها، امکان بازکردن بخش زیرین دستگاه و بیرون کشیدن کل مادربرد آن است که این مساله تعمیرپذیری بالایی را برای یک دستگاه جمع و جور به همراه خواهد داشت.

همچنین برخلاف نسخه پیشین که به سال 2014 برمی‌گردد، در نسخه پیش رو با امکان افزایش رم مواجه هستیم که بعد از بازکردن دستگاه می‌توانید رم موجود را برداشته و به راحتی رم مورد نظر خود را جایگزین آن کنید؛ هرچند این امکان فقط مربوط به رم بوده و برای دخالت کاربر در سایر بخش‌های دستگاه مانعی در نظر گرفته شده است.

اما از امکان تغییر و تعمیر پذیری و البته عدم تغییر ظاهری که بگذریم، نوبت به خودنمایی تغییرات سخت افزاری گسترده مک مینی 2018 می‌رسد؛ جایی که شاهد حضور پردازنده های دسکتاپی و قدرتمند نسل هشتم اینتل و پردازنده کمکی T2 اپل هستیم که با حافظه SSD همراهی می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در مک مینی 2018 هرچند خبری از پردازنده گرافیکی مجزا نیست، اما حضور پردازنده قدرتمند و نسل هشتی i3، i5 یا i7 اینتل که پردازنده گرافیکی کوچکی نیز با خود به همراه دارند باعث می‌شود تا انتظاراتی حتی به اندازه مک بوک پرو از آن داشته باشیم؛ هرچند اگر انتظارات شما از این نیز فراتر باشد، وجود چهار پورت تاندربولت 3 باعث می‌شود تا نگرانی بابت امکان اتصال تجهیزات جانبی‌ای همچون یک پرادزنده گرافیکی مجزای قدرتمند نداشته باشید!

در پایان، گفتنی است که مک مینی 2018 حاصل همان فرمول موفق پیشین است؛ تعادل موزونی که با قیمت 799 تا 1099 دلاری، قدرت پردازشی بالا، رم قابل تعویض و البته زیبایی غیر قابل انکار و حجم بسیار کوچک و دلنشین، توجه هر علاقمند به دنیای کامپیوتر را به سمت خود جلب می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ی جدید مک مینی اپل پس از انتظار فراوان رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..