تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در ترکیه به مرگ دو نظامی انجامید

طبق گزارش رسانه‌های ترکیه بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده توسط تروریست‌های «پ‌ک‌ک» در استان مرزی «شرناق»، دو نظامی این کشور کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند

14 کشته بر اثر حمله آنکارا به «پ.ک.ک»

مقام‌های ترکیه امروز یکشنبه از دو اتفاق امنیتی در رابطه با گروه تروریستی «پ.‌ک‌.ک» خبر داده‌اند که در اولی از تلفات این گروه در حمله هوایی ارتش ترکیه خبر داده شده و در اتفاق دومی، چند نظامی ترکیه‌‌ای بر اثر انفجار بمب در «شرناق» ترکیه کشته و زخمی شدند.

طبق گزارش روزنامه «دیلی صاباح»، امروز یکشنبه بر اثر انفجار بمب در استان «شرناق» در نزدیکی مرز با عراق و سوریه دو نظامی ترکیه‌ای کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های ترکیه می‌گویند که اعضای گروه تروریستی «پ.ک.ک» این بمب را در مسیر حرکت نظامیان ارتش ترکیه در شرناق جاسازی کرده بودند.

از سوی دیگر، ستاد مشترک ارتش ترکیه از حمله هوایی روز شنبه ارتش این کشور به مواضع «پ.ک.ک» در منطقه «اواسین» واقع در شمال عراق خبر داد.

طبق اعلام ارتش ترکیه، در حملات هوایی روز گذشته ۱۴ تروریستی پ.ک.ک کشته شدند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: fa.alalam.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در ترکیه به مرگ دو نظامی انجامید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..