تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست یاران قربانی مقابل تیم انتهای جدولی

در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ اسلواکی امشب تیم اسپارتاک ترناوا مهمان تیم قعرجدولی میچالوتسه بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ اسلواکی امشب  تیم اسپارتاک ترناوا مهمان تیم قعرجدولی میچالوتسه بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

علی قربانی، مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیم اسپارتاک ترناوا بازی کرد.واساک در دقیقه 20 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

تیم اسپارتاک ترناوا رتبه ششم جدول رده‌بندی 12 تیمی فورتونا لیگ اسلواکی را با 18 امتیاز در اختیار دارد. تیم میچالوتسه نیز با پیروزی در بازی امشب برابر یاران علی قربانی 15 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: پیروزی اسپارتاک ترناوا با حضور علی قربانی

شکست اسپارتاک ترناوا در غیاب قربانی

شکست اسپارتاک در شب دبل قربانی

انتهای پیام/

شکست اسپارتاک ترناوا در لیگ اسلواکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست یاران قربانی مقابل تیم انتهای جدولی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..