تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رم 4 - سمپدوریا 1/گرگها جان تازه گرفتند

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه مسابقات هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، از ساعت 17 و 30 دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم رم میزبان سمپدوریا بود و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یابد.

خوان ژسوس (19)، پاتریک شیک (59) و استفان الشعراوی (72 و 3+90) برای جالوروسی در این دیدار گلزنی کردند. تنها گل سمپدوریا را هم گرگوری دفرل در دقیقه 89 به ثمر رساند.

شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو با این برد کمی به اوضاع خود سر و سامان بخشیدندو 19 امتیازی شدند و خود را تا رده ششم جدول رده‌بندی سری آ بالا کشیدند .

در دو بازی دیگر هم کیه‌وو مقابل میهمانش، بولونیا تن به تساوی دو بر دو داد و امپولی نیز در خانه‌اش با نتیجه دو بر یک از سد اودینزه گذشت.

بیشتر بخوانید:میلان - یوونتوس؛ یورش گورخر عصبانی به لشکر نصفه و نیمه گتوزو/ جدال مورینیو و گواردیولا در دربی منچستر

انتهای پیام/

پیروزی رم مقابل سمپدوریا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رم 4 - سمپدوریا 1/گرگها جان تازه گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..