تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای اروپایی انصاری به عصا ختم شد

۷۹۵۶۶۷

۹ بازدید

ورزش سه: محمد انصاری در اواخر دیدار مقابل کاشیما آنتلرز و در شرایطی که قصد دفع توپ را در موقعیت ضدحمله حریف داشت در چرخشی که داشت ناگهان سرنگون شد و حضور کادرپزشکی و فریاد او نشان از اتفاق تلخی می‌داد.

انصاری که به واسطه مصدومیت حسین ماهینی که به دلیل پارگی رباط صلیبی دور از ترکیب تیم بود، در این بازی به دفاع میانی منتقل شده بود اسیر بازی‌های پرفشار و خستگی مطلقی بود که تیم را درگیر خود کرده بود و در نهایت نیز با این مصدومیت تلخ به کارش پایان داد.

محمد انصاری گمنام‌ترین خرید پرسپولیس در لیگ برتر فصل پانزدهم بود؛ تیمی که از شیب تند سقوط فرار کرده بود و امیدوار بود با برانکو به نتیجه خوبی دست یابد. اما خریدهای اینچنینی با توجه به گمنامی‌شان نمی‌توانست هواداران را امیدوار کند.

او روزهای ابتدایی فصل را نیز نیمکت نشین بود تا تنها برچسب یک خرید تازه را یدک بکشد. اما بازی با سپاهان علیرغم شکست تلخ سرخپوشان در فولادشهر، یک شروع بزرگ و خاطره‌انگیز برای او محسوب می‌شد.

برانکو که بابک حاتمی راست‌پا را در‌ سمت چپ به کار می‌گرفت با مصدومیت این بازیکن، وحید حیدریه را به میدان فرستاد اما در اتفاقی عجیب این بازیکن نیز مصدوم شد تا اولین نمایش شماره ۱۵ را شاهد باشیم. انصاری از همان زمان توانست خود را به مهره ثابت ترکیب پرسپولیس تبدیل کند و با تکنیک جالب توجهش و اخلاق قابل ستایش خیلی زود محبوب هواداران شد.

رویای اروپایی انصاری به عصا ختم شد

اکنون ارزان‌ترین خرید پرسپولیس تبدیل شده به یکی از کارساز ترین بازیکنان این تیم و در لیگ برتر فصل شانزدهم نیز با پیشنهادی مناسب از خارج مواجه شد. انصاری اما این پیشنهاد را رد کرد و با درخواست برانکو و هماهنگی مدیریت با اضافه شدن متممی به قراردادش این خلا را جبران کرد.

انصاری در ابتدای این فصل نیز به ادعای خود با پیشنهادی خارجی روبرو شد و البته اینبار تنها محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه باعث شد تا او این پیشنهاد را نیز رد کند.

انصاری که با توجه به دغدغه‌های ذهنی‌اش و بی‌توجهی باشگاه به مسائل مالی و وعده‌هایی که داده بود، در روزهای ابتدایی فصل از نظر فنی سیر نزولی را دنبال می‌کرد، در ادامه توانست نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را به اجرا بگذارد و در لیگ قهرمان با دو پاس منجر به گل که یکی از آنها موجب صدرنشینی این تیم در مرحله گروهی بود و در ادامه نیز گل منجر به صعود در جام حذفی بار دیگر به ستاره سرخپوشان تبدیل شد.

رویای اروپایی انصاری به عصا ختم شد

انصاری در ادامه فصل با توجه به فشار بازی‌ها و محرومیت و مصدومیت ها مجبور شد بار دیگر به پست دفاع میانی کوچ کند. جایی که در فصل شانزدهم با حضور موفقش در کنار سیدجلال حسینی موفق شده بود این تیم را از نظر دفاعی به برترین تیم ایران تبدیل کنند و عنوان قهرمانی را بعد از ۹ سال جشن بگیرند و البته با دور ماندنش از تیم ملی نیز به واسطه تغییر پست و نیازی که کی‌روش در آن مقطع به دفاع چپ داشت از دست داده بود.

مدافع دو پسته پرسپولیس در نهایت در آخرین بازی فصل لیگ‌ قهرمانان آسیا و در فینال مجبور شد با عصا مسیر منتهی به دریافت مدال را طی کند. مصدومیت اواخر‌ بازی این بازیکن اکنون با تشخیص کادرپزشکی مبنی بر آسیب از دو ناحیه مینیسک و رباط صلیبی همراه شده است و قرار است فردا با حضور نزد دکتر کیهانی که در این فصل محسن ربیع خواه و حسین ماهینی را نیز از این تیم با مصدومیت رباط صلیبی جراحی کرده، مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

انصاری که ویژه‌ترین تصویر فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا برای نشان دادن تبعات محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات را به واسطه حضورش با عصا نزد تیم اهداکننده مدال به نام خود کرده اکنون باید رویای بزرگ حضورش در فوتبال اروپا را نیز که در انتظار پایان محرومیت پرسپولیس در نیم فصل بود را تا پایان فصل به دوش بکشد و مزد تلاش و تعصب خود را اینچنین تاریخی و ثبت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای اروپایی انصاری به عصا ختم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..