تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیلی: تابع تصمیمات باشگاه بوده و هستم

۷۹۵۶۶۲

۳۹۵ بازدید

فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال، در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال، در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه شرکت کرد.

فرشید اسماعیلی پس از پایان این جلسه به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کردم، در حضور مسئولان باشگاه در مورد مسایل مختلف صحبت کردیم و من هم حرفهایم را زدم. مدیران باشگاه نیز صحبت های من را شنیدند.

وی ادامه داد: یک موضوع و سو تفاهم درون خانوادگی داشتیم که پس از صحبت های انجام شده برطرف شد. من افتخار میکنم پیراهن استقلال را به تن دارم و با همه وجود برای موفقیت تیم محبوبم تلاش میکنم. امیدوارم همه اعضای خانواده استقلال کنار یکدیگر و دست در دست هم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و باعث شادی دل هواداران عزیزمان شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پس از پایان این جلسه هم با آقای فتحی و آقای شفر دیدار و روبوسی کردم. از ابتدای دوران فوتبالم تا بحال نیز همواره تابع تصمیمات باشگاهم بوده و هستم و این وظیفه هر بازیکنی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیلی: تابع تصمیمات باشگاه بوده و هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..