تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رهبر معظم انقلاب بر شفافیت عملکرد مسئولان در حوزه‌های مختلف +فیلم

تاکید رهبر معظم انقلاب بر شفافیت عملکرد مسئولان در حوزه‌های مختلف+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شفافیت در نحوه عملکرد، یکی از اصول مهم و ضروری هر حکومتی به شمار می‌رود و در احادیث و روایات اسلامی معصومین علیهم السلام نیز بر این موضوع تاکید فراوان شده است. پاکدستی و صداقت مسئولان در حوزه‌های مختلف کاری ضامن بقای مدیریت هر مجموعه و جلوگیری از سقوط آن به تباهی و فساد محسوب می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه خود در بیست و سوم مهرماه سال جاری، حدیثی درباره نامه امیرالمومنین علیه السلام خطاب به مسئولان و فرماندهان نظامی خواندند و این نامه را به مثابه دستور العملی برای همه مدیران نظام اسلامی دانستند.

فیلمی که در ادامه خواهید دید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شفافیت در حوزه‌های مختلف و تاکید ایشان بر مسئله شفافیت است که در جلسات تدریس درس خارج از فقه مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رهبر معظم انقلاب بر شفافیت عملکرد مسئولان در حوزه‌های مختلف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..