تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بعضی‌ها بعد از ازدواج بداخلاق می‌شوند؟ +صوت

چرا بعضی‌ها بعد از ازدواج خوش‌اخلاق‌تر از قبل نمی‌شوند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج سنت پیغمبر اسلام و امری مقدس به شمار می‌رود که همواره خداوند در قرآن کریم مؤمنین را مورد خطاب قرار داده و آن‌ها را به انتخاب همسر برای نزدیکان مجرّد خود توصیه و سفارش کرده است.

 اسلام ازدواج را عاملی جهت اعتدال روانی انسان و تحکیم ساختارهای یک اجتماع سالم می­داند. به لحاظ استراتژیکی طبیعت ازدواج این است که برای زوجین خوش‌اخلاقی و آرامش را به ارمغان می‌آورد اما گاهی دیده می‌شود که افراد بعد از ازدواجشان رفتار ناخوشایندی را از خود بروز می‌دهند و اخلاق نامناسبی را پیش می‌گیرند.

برخی افراد پیش از ازدواج با دیدن فیلم‌ها که غالبا دچار ناقصی هستند، پیش خود تفکرات و انتظارات غلطی را پرورش داده و دچار رویاپردازی می‌شوند. توهمات واهی و تخیّلات طولانی، عمیق، کمی هم با احساس و عاطفه نسبت به تاهل باعث می‌شود تا فرد بعد از ازدواج با واقعیت‌هایی روبرو شده که  همگی برای او ناخوشایند و تلخ جلوه کند و در نهایت فرد خلقیات بد و نامطلوبی را از خود بروز دهد.

در همین رابطه فایل صوتی از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان منتشر شده که به زیبایی به این مسئله پرداخته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بعضی‌ها بعد از ازدواج بداخلاق می‌شوند؟ +صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..