تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشمی:خدارو شکر فیفا دی رو از دست ندادیم

بازیکن تیم ملی گفت:خدارو شکر فیفا دی رو از دست ندادیم و با شرایط موجود در همین دو فیفیا دی  بازی دوستانه خواهیم کرد.

روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم ملی گفت:امروز درحالی نخستین تمرین تیم ملی انجام شد که برخی بازیکنان به دلیل بازی در تیم های باشگاهی خود حضور نداشتن اما به تیم اضافه خواهند شد.

او افزود:به بازی های آسیایی نزدیک شده ایم و باید تمرکز 100 درصدی بر اردو ها باشه تا با تکمیل شدن تیم و پیگیری تمرینات  و به امید خدا بتوانیم یک بازی خوب با تمرینات خوب داشته باشیم.

چشمی درباره روحیه خودش و سایر هم تیمی هاایش گفت:همه چیز خوب است و همه بازیکنان با روحیه هستن اما شاید اونطور که باید بعد از جام جهانی از تیم ملی حمایت نشد  و شرایط کمی سخت شد حالا امیدواریم حمایت از طرف مردم و رسانه ها و فدراسیون بیشتر شودو با بازی های  دوستانه و تمرینات پیش رو بهتر خواهیم شد.ایران همیشه جز قدرت های برتر اسیا بوده
و فقط باید حمایت ها بیشتر بشود تا به قهرمانی دست پیدا کنیم.

او در پایان گفت: خدارو شکر فیفا دی رو از دست ندادیم و با شرایط موجود در همین دو فیفیا دی  بازی دوستانه خواهیم کرد.

بيشتر بخوانيد: وضعیت مبهم کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترینیدادوتوباگو  بهروان: فدراسیون فوتبال خصوصی است و تاج حقوق نمی‌گیرد/ در سال ۹۵ فردی از ما دفاع نکرد میلاد محمدی همبازی کاپیتان تیم ملی می‌شود؟

انتهای پیام/

صحبت های روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشمی:خدارو شکر فیفا دی رو از دست ندادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..