تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترابی‌: انتظارات از تیم ملی بالا رفته است

۷۹۵۶۲۴

۸۰۵ بازدید

مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، این تیم تا جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی ترابی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز، روز اول اردوی ماست و چند بازیکن مصدوم داریم، اما همه تلاش‌مان این است که طبق برنامه پیش رفته و به اهدافی که مدنظر کادرفنی است، برسیم تا ان‌شاءالله با شرایط خوبی راهی جام ملت‌ها شویم.

وی در ادامه افزود: همه بازیکنان حاضر در اردو مصمم و باانگیزه هستند تا خواسته‌‌های کادرفنی را برآورده سازند. تیم ملی در جام جهانی با بازی‌های خوبی که انجام داد انتظارات را از خود بالا برد و امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم تا به اعضای کادرفنی کمک کند که بتوانند به اهداف خود برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترابی‌: انتظارات از تیم ملی بالا رفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..