تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمایل برزیل به برگزاری نمایشگاه موزه ای مشترک با ایران

تمایل برزیل به برگزاری نمایشگاه موزه ای مشترک با ایران هم رسانی sarpoosh.com برزیل

سفیر برزیل در تهران در دیدار با جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران، به علاقه این کشور به ارتقای روابط فرهنگی با ایران اشاره کرده و خواستار برگزاری نمایشگاهی از آثار تاریخی موزه ملی ایران در برزیل شد.

رودریگو دی آزردو سانتوس افزود: «برای برقراری روابط بین موزه ای و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی برزیل در موزه ملی ایران تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد که در سفر آینده خود به برزیل علاوه بر انجام مذاکره با مسوولان فرهنگی کشور و موزه ها در این زمینه، موضوع را پیگیری می کند.
همچنین نوکنده نیز ضمن اظهار تاسف بابت حادثه اخیر آتش سوزی موزه ملی برزیل تصریح کرد: این اتفاق خسارت جبران ناپذیری برای میراث بشری بود و امیدواریم که در آینده شاهد برگزاری نمایشگاهی از میراث ارزشمند برزیل در موزه ملی ایران باشیم. برگزاری چنین نمایشگاه هایی خاطره تلخ آتش سوزی موزه برزیل را در ذهن ها کمرنگ تر می کند و آن را التیام می بخشد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

دیدگاه شما

1

در دیگر رسانه ها

در روزهای اخیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمایل برزیل به برگزاری نمایشگاه موزه ای مشترک با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..