تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرگ ها، ۲۰ راس گوسفند را در روداب تلف کردند

گرگ ها، 20 راس گوسفند را در روداب تلف کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،نیک پسند، رئیس مرکز جهاد کشاورزی روداب گفت: بامداد امروز دو قلاده گرگ به یک دامداری سنتی در یکی از روستاهای روداب حمله کردند و علاوه بر تلف کردن گوسفندان باعث زخمی شدن 5 رأس گوسفند نیز شدند.

وی افزود: هم اکنون قیمت متوسط یک رأس گوسفند در حدود یک میلیون تومان است و با توجه به قیمت بالای دام ضروری است که دامداران؛ دام های خود را بیمه کنند تا از بروز خسارات جلوگیری کنند.

روداب یکی از بخش های شهرستان سبزوار است. سبزوار در غرب خراسان رضوی قرار دارد.

 انتهای پیام// م.م

لزوم توجه دامداران به بیمه دام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرگ ها، ۲۰ راس گوسفند را در روداب تلف کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..