تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط تولید سیگارت در دخانیات سقز راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد جواد عسکری پیش از ظهر امروز در بازدید از معاونت صنعتی دخانیات سقز گفت: تلاش برای راه‌اندازی دو خط دیگر تولید سیگارت با تلاش سرمایه‌گذار بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های دخانیات است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های دخانیات در کشور عنوان کرد: ۴۶۸ هکتار توتون در سطح استان کردستان کشت می‌شود که این میزان به ۷۰۰ هکتار افزایش خواهد یافت.

عسکری با اشاره به اینکه ۴ هزار توتون کار در استان کردستان مشغول کشت این محصول هستند بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۱۰۰ تُن توتون در استان کردستان تولید می‌شود که این میزان به ۲ هزار و ۱۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های معدنی شهرستان سقز اظهار امیدواری کرد که صندوق بازنشستگی فولاد کشور در این حوزه نیز در این شهرستان سرمایه‌گذاری کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان و نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم اظهار امیدواری کرد که صندوق بازنشستگی فولاد کشور در حوزه معدن شهرستان سقز سرمایه‌گذاری کند.

محسن بیگلری گفت: رفع مشکل فولاد زاگرس قروه از دیگر برنامه‌های سفر مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به استان کردستان است

کامیل کریمیان، فرماندار سقز هم خواستار تلاش مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن شهرستان و تولید سیگارت در دخانیات سقز شد.

محمد رضا خاک کار، نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت دخانیات کشور هم اظهار کرد: در صورت آغاز به کار خط تولید در دخانیات سقز، روزانه ۸ هزار نخ سیگارت تولید میشود.

وی عنوان کرد: صادرات سیگارت به کشور همسایه عراق از برنامه‌های اصلی دخانیات سقز خواهد بود.

انتهای پیام/م

تولید یک‌هزار و ۱۰۰ تن توتون در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط تولید سیگارت در دخانیات سقز راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..