تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبیدر سنندج قهرمان لیگ برتر فوتبال کردستان شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لیگ برتر فوتبال استان کردستان در فصل ۹۷_۹۸ با برگزاری بازی های هفته پایانی به میزبانی شهرهای مختلف استان به پایان رسید .

در هفته پایانی این رقابت ها آبیدر سنندج با نتیجه دو بر صفر شهرداری بانه را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد؛ عقاب سنندج دو بر یک مغلوب تیم امید گروس بیجار شد و بازی شایان بانه و آرای مریوان نیز برگزار نشد.

بر اساس این گزارش تیم های آبیدر سنندج، آراس مریوان و شایان بانه به ترتیب با ۲۹، ۲۵ و ۲۱ امتیاز رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان کردستان را تشکیل دادند.

تیم های هیات فوتبال قروه، عقاب سنندج و امید گروس بیجار نیز سه تیم قعر جدول را تشکیل می دادند که نماینده قروه با انصراف در اوایل فصل و عقاب سنندج نیز به عنوان تیم دوم به لیگ دسته یک فوتبال استان سقوط کردند.

در این دوره از رقابت ها تیم های آبیدر سنندج، امید گروس بیجار ، عقاب سنندج، هیات فوتبال قروه، آراس مریوان، شایان بانه، پیام نوین سنندج و شهرداری بانه حضور داشتند.

تیم آبیدر سنندج  با کسب 29 امتیاز و عنوان صدرنشین جدول لیگ برتر کردستان به عنوان نماینده استان به لیگ فوتبال دسته سوم کشور صعود کرد .

انتهای پیام/م

 پایان لیگ برتر فوتبال استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبیدر سنندج قهرمان لیگ برتر فوتبال کردستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..