تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ آب در ۱۰ مدرسه استان کردستان به صدا درآمد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این جشنواره گفت: پیام این مراسم مصرف بهینه آب است که با توجه به وجود ۲۴۰ هزار دانش‌آموز و ۲۴ هزار همکار فرهنگی در سطح استان و با لحاظ کردن خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکاران، جمعیت بزرگی مخاطب پیام جشنواره هستند.

وی افزود: اگر بتوانیم این پیام مصرف بهینه را به خوبی در میان دانش‌آموزان نهادینه کنیم قطعا آن‌ها نیز قادر هستند که موضوع مصرف صحیح را به درون خانواده‌های خود برده و به این ترتیب هدف نهایی این جشنواره محقق می‌شود.

کنعانی با بیان اینکه در حال حاضر آب به شکل صحیح مصرف نمی‌شود، تاکید کرد: دانش‌آموزان به عنوان پدران و مادران فردا می‌توانند با فراگیری روش‌های درست مصرف آب آن را در نسل‌های آینده نهادینه کنند.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا کردستان هم در این جشنواره گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف به دانش‌آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش‌آموزان از وضعیت منابع آب استان است.

محمد فرهاد افزود: همچنین قصد داریم با برگزاری این جشنواره، سطح آگاهی کودکان را در ارتباط با نقش و اهمیت آب در زندگی افزایش دهیم و آنها را با مفاهیم صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف آب بیشتر آشنا کنیم.

به گفته وی انتقال مفاهیم آموزش داده شده به خانواده‌ها از طریق دانش‌آموزان، جا انداختن فرهنگ صحیح مصرف آب و افزایش روحیه مشارکت‌پذیری و همچنین ارتباط کودکان و اولیا و مربیان با مجموعه آب و فاضلاب و برجسته کردن نقش آن‌ها در حفظ منابع و مصرف صحیح آن از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

فرهاد خاطرنشان کرد: دلیل نامگذاری جشنواره با عنوان نخستین واژه قرارگیری دو حرف " آ" و "ب" در ابتدای حروف الفبا است و آب را به عنوان اولین کلمه که مایه حیات انسان است می‌سازد.

وی در پایان یادآور شد: در نهمین دوره جشنواره که سال گذشته برگزار شد بیش از ۲۲۰۰ دانش‌آموز در ۱۰ مدرسه سطح استان مشارکت داشتند.

گفتنی است؛ در این جشنواره، توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و مربیان و اولیا و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی میان اولیا و مربیان در خصوص اهداف جشنواره برگزار شد.

نواخته شدن زنگ آب توسط مسئولان شرکت آبفا و آموزش و پرورش و اجرای مسابقه و برنامه‌های شاد فرهنگی ویژه دانش آموزان از دیگر بخش‌های جشنواره دهم نخستین واژه بود.

انتهای پیام/م

نواخته شدن زنگ آب در مدارس استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ آب در ۱۰ مدرسه استان کردستان به صدا درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..