تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام گذاری ۴۰ محله قم به نام شهدا در دهه فجر/جشنواره چله سرو در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

مقیمی از نامگذاری ۴۰ محله مزین به نام شهدا همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهر قم خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم  با اشاره به برگزاری جشنواره چله سرو در قم گفت: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف جشنواره چله سرو، رونمایی از پلاک شهدا را یکی از این بخش‌ها نام برد و افزود: قبل از این هم نامگذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها و شوارع به نام شهدا انجام می‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به ویژگی‌های بارز نامگذاری کوچه‌ها، خیابان و شوارع به نام شهدا در قالب جشنواره چله سرو عنوان کرد: در این بخش همزمان با پلاک‌کوبی و نام‌گذاری اسم شهید، مراسم یادبودی نیز با حضور خانواده شهید و مسئولان استانی و کشوری برگزار و در آن یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه پلاک‌کوبی و نامگذاری خیابان و شوارع مزین به نام شهدا در 22 محله قم انجام‌شده،همچنین قصد داریم این کار را تا دهه مبارک فجر در 40 محله شهر به انجام برسانیم.

مقیمی اشاره کرد: برگزاری مراسم پلاک‌کوبی و نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و شوارع به نام شهدا سبب ذکر خاطرات، رفتار و کردار شهید شده، همچنین مشارکت مردم در این برنامه‌ها قابل‌توجه و جالب بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم یادآورشد: مراسم پلاک‌کوبی و نامگذاری خیابان و شوارع مزین به نام شهید به شکل رسمی نبوده و به‌صورت سنتی با حضور خانواده‌های شهدا و مردم برگزار می‌شود اما ارزش و احترامی که هم‌محلی‌ها و شهروندان به شهدا قائل هستند قابل‌توجه بوده و جالب است.

انتهای پیام/ح

۴۰ محله قم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مزین به نام شهدا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام گذاری ۴۰ محله قم به نام شهدا در دهه فجر/جشنواره چله سرو در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..