تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است

ساعت: 14:46 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427069

در نخستین روز از کنگره ۳هزار شهید قزوین مطرح شد : برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا به عنوان ستاره‌های راه زندگی انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا و علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های‌ بین المللی استان قزوین برگزار شد. 

عبدالمحمد زاهدی در آیین افتتاحیه کنگره۳هزار شهید قزوین که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد اظهار کرد: از حضور تمام حاضرین، معلمان، فرهنگیان و مسئولین که به احترام شهدا در آیین افتتاحیه مراسم حضور پیدا کردند تشکر میکنم. 


وی ادامه داد: سپاه، واحدهای فرهنگی و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در طول یک سال گذشته برای برگزاری کنگره شهدا تلاش داشتند. 

استاندار قزوین با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ابراز کرد: دکتر صالحی و سرهنگ حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، برای برای برپایی نمایشگاه پیشرفت‌های صنایع هسته‌ای کشور در خلال کنگره تلاش کردند که از آنها تشکر ویژه داریم. 
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا انجام دهیم و امیدواریم در مقابل شهدا روسفید باشیم. 

این مسئول با تاکید بر نقش شهدا در زندگی عنوان کرد: در شب سیاه دنیا که پر از سیاهی است ما برای به ستاره نیاز داریم تا مسیر و هدف را به ما نشان دهند. 
وی در پایان گفت: ما امروز یاد و خاطره ۳هزار ستاره استان قزوین را زنده نگه می‌داریم که نشانگر راه برای ما هستند. 

 

مرتضی سمیعی سرپرست اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که فرصتی داد تا بمانیم و قدر نعمات او را به جای آوریم. 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا افزود: آموزش و پرورش در کنگره سه هزار شهید استان، مسئولیت کمیته فرهنگ و آموزش را برعهده داشت که جا دارد از تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه فرهنگیان و فرهیختگان و دانش‌آموزان همکار در این برنامه بی‌نهایت تشکر و قدردانی کنم. 

تداوم راه شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز می‌کند
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دستاورد بزرگ کنگره برای آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت استان بوده چراکه این مهم برگرفته از حیات معنوی شهدا است. 

وی عنوان کرد: دیرز شهدا در برابر استکبار و دشمنان با اهدای ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خود ایستادند و امروز حیات معنوی شهدا، وصیتنامه شهدا، آرمان‌ها و راه شهدا و تکریم از خانواده شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز و سربلند می‌کند. 

سمیعی بیان کرد: فرهنگیان دیروز در جنگ سخت در مقابل دشمنان ایستادند و امروز در جنگ نرم به مدد شهدا با همه وجود ایستادند. 

وی ادامه داد: آموزش و پروش با برگزاری یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز و ۵۸ شهید فرهنگی استان بهره‌مندی لازم را در واحدهای آموزشی از این حیات معنوی شهدا بردند. 

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: تولید ۱۴ آثار هنری و دو جلد کتاب از شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، اجرای سرود ۳ هزار نفری دانش‌آموزان، برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی تحت عنوان «دفاع دیروز و وظیفه امروز» از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان است‌. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..