تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد/ سامانه ثبت سفارش آنلاین کفش هیدج در زنجان راه اندازی می‌شود

ساعت: 11:31 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427046

شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه وب سایت خوشه کفش هیدج در دست طراحی است گفت: با راه اندازی آن، امکان سفارش آنلاین محصولات فراهم خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از شناسایی شش بخش صنعتی و گردشگری در استان زنجان برای تشکیل خوشه خبر داد و اظهار کرد: تشکیل خوشه و توسعه آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی و برطرف کردن مشکلات ایفا کند.

وی با اشاره به ایجاد مرکز طراحی کفش اظهار کرد: با همکاری خوشه کفش هیدج، سایت تخصصی طراحی و مدلسازی کفش در هیدج راه اندازی شده است که علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی مدلسازی، خدمات مشاوره به متقاضیان ارایه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه خوشه‌های شناسایی شده در استان زنجان شامل فرش دستباف، کفش، روی، چاقو، مسگری و گردشگری است بیان کرد: حمایت از تشکیل خوشه‌های صنعتی جزو اولویت‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان است و در این راستا تا کنون 3 خوشه روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل شدند که دو خوشه روی و فرش دستباف به سرانجام رسیده است و خوشه کفش هیدج نیز سال آخر فعالیت خود را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اتمام مهلت قرارداد خوشه فرش دستباف بیان کرد: خوشه فرش دستباف زنجان کارهای مهمی در تحول این صنعت در استان انجام داده و هم اینک به ذی‌نفعان تحویل داده شده است.

احمدی به تشکیل کنسرسیوم صادراتی فرش با همکاری نهادهای مربوط اشاره کرد و گفت: 15 تاجر و تولیدکننده عضو این کنسرسیوم هستند و خط مشی‌هایی برای توسعه صادارت در آن ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از واگذاری خوشه فرش به ذی‌نفعان، اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز می‌توانند حمایت‌های خود را برای توسعه بازارهای هدف ادامه دهند بیان کرد: با این کار به نوعی سفارش‌پذیری افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد خوشه کفش ابراز کرد: این خوشه سال سوم فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و در طول این مدت دستاوردهای مهمی برای صنعت کفش در استان داشته است.

وی برگزاری تورهای نمایشگاهی را یکی دیگر از اهداف خوشه کفش عنوان و تصریح کرد: به منظور آشنایی تولید کنندگان کفش با فناوریهای جدید و تبادل تجربیات با سایر تولید کنندگان؛ خوشه کفش هیدج با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای مرتبط خارجی و داخلی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد/ سامانه ثبت سفارش آنلاین کفش هیدج در زنجان راه اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..