تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل ۱۷۰۰ واحد مسکونی به زلزله زدگان کرمانشاه

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427076

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی احداثی توسط آذربایجان غربی به متقاضیان زلزله زده در حال تحویل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمود بدلی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن استان در کرمانشاه با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی از تعهدات ستاد معین استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به شمار می رود، اظهار داشت: یکهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی از این تعداد در حال تحویل به متقاضیان بوده و ۱۰۱ واحد احداثی دیگر نیز آماده بهره برداری است و به زودی در اختیار اهالی این منطقه قرار می گیرد.

وی، افزود: بازسازی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی واگذار شده که از این تعداد، سه هزار و ۵۰۰ واحد جزو واحدهای احداثی، و بقیه نیز جزو واحدهای تعمیری و نیازمند مقاوم سازی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ابراز کرد: پس از تشکیل ستاد بازسازی در شهرستان دالاهو ۱۰۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده اعزام شد، که تاکنون سه هزار و ۳۵۷ واحد پی کنی شده و بقیه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به این که ۵۵ نیروی متخصص از آذربایجان غربی بر روند امور مناطق زلزله زده نظارت دارند، اضافه کرد: تاکنون سه هزار و ۲۶۵ واحد بتن ریزی شده، سه هزار و ۲۱۵ واحد آلماتوربندی شده، سه هزار و ۱۶۰ واحد در مرحله فوندانسیون، ۲ هزار و ۹۵۸ واحد اسکلت بندی شده، ۲ هزار و ۶۲۸ واحد دیوار چینی شده و ۲ هزار و ۷۷ واحد نیز سفیدکاری شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اذعان کرد: بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دالاهوی استان کرمانشاه شامل ۱۴۳ روستا و سه شهر کرند غرب، گهواره و ریچاب به ستاد معین این بنیاد سپرده شده است.

بدلی تاکید کرد: با توجه به بارش های فصلی مرحله بازسازی مناطق آسیب دیده از ضرورت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در کوتاهترین زمان واحدهای آسیب دیده و تخریب شده مرمت و بازسازی شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها تا پایان امسال واحدهای روستایی که به ستاد معین این استان سپرده شده است، بازسازی، تعمیر و تحویل متقاضیان می شود و واحدهای شهری نیز در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ به پایان می رسند.

بدلی با بیان اینکه ۷۳۰ میلیون رالس با نرخ سود پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله برای واحدهای شهری پرداخت می شود، ادامه داد: تمام روستاییان نیز می توانند از تسهیلات قرض الحسنه ۵۷۰ میلیون ریالی با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله بدون هیچ محدودیتی بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: همچنین برای بازسازی هر واحد مسکونی ۸ تن سیما در قالب ۱۶۰ کیسه رایگان در اختیار متقاضیان گذاشته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل ۱۷۰۰ واحد مسکونی به زلزله زدگان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..