تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقدان اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه/ بازیکنان مثمر ثمر نیستند

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427026

بازیکن تیم ملی والیبال پیشکسوتان با اشاره به این که اتحادی در تیم شهرداری ارومیه وجود ندارد گفت: دلیل این موضوع یا در ضعف کادر فنی برای تعریف تمرین‌های لازم برای بازیکن یا بازیکنان به سبب عدم پذیرش کادر فنی تیم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز پرتوی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با تشریح وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر، اظهار داشت: این تیم در ابتدا با بازیکنان نامی والیبال ایران مذاکراتی داشته و قراردادهایی عقد کردند که اگر تیم شهرداری با این شاکله در لیگ حضور داشت به خوبی می‌توانست نتیجه بگیرد چرا که با سرمایه گذاری بهتر می‌توان به نتایج خوب دست یافت.

وی، خاطرنشان کرد: لازمه بازی خوب انتخاب بازیکنان خوب است که در ارومیه شاهد چنین اتفاقی نیستیم و وقاری مدیر باشگاه به دنبال ایجاد شوکی برای گرفتن نتایج بهتر است که تاکنون به نتیجه‌ای دست نیافته‌اند و دلیل آن یا در ضعف کادر فنی برای تعریف تمرین‌های لازم برای بازیکن یا ضعف در بازیکنان به سبب عدم پذیرش کادر فنی تیم است.

بازیکن تیم ملی والیبال پیشکسوتان، با بیان این که مربی باید در سطحی باشد که بازیکنان وی را قبول کنند، گفت: در تیم فعلی شهرداری بازیکنانی که در تیم حضور دارند بازیکنان مثمر به ثمری نیستند و نمی‌توانند توانایی‌های خود را برای گرفتن نتیجه خوب به کار بگیرند و عدم پذیرش کادر فنی از سوی بازیکنان را به خوبی شاهد بوده‌ایم که می‌توان به اوقات استراحت فنی در بازی‌ها اشاره کرد که بازیکنان به جای مربی سخن می گویند.

وی، همچنین با تشریح وضعیت تیم والیبال دورنا، تصریح کرد: این تیم متشکل از جوانان است و با توجه به تجربه‌ای که در طول چند دهه در والیبال ایران دارم نباید این تیم وارد میادین می‌شد، بلکه باید این تیم با شهرداری ارومیه ترکیب شده و تیم قدرتمندتری به لیگ ارائه می‌دادند تا آبروی والیبال آذربایجان غربی به ویژه ارومیه حفظ می‌شد.

کارشناس ارومیه‌ای والیبال، بیان داشت: کسانی که این دو تیم را روبروی هم قرار داده‌اند کار بسیار بدی انجام داده‌اند و تعامل بین این دو تیم موضوعی است که باید توسط بزرگان درک می‌شد و تیم دورنا باید تعامل با شهرداری را مدنظر قرار می‌داد تا هواداران را به آرزوی دیرینه خود که قهرمانی در لیگ برتر والیبال است برسانند.

وی، تاکید کرد: حضور نوجوانان و جوانان در لیگ برتر بسیار ارزشمند است ولی فدراسیون والیبال باید برنامه‌ای داشته باشد که این بازیکنان با تیم‌های هم سطح خود روبرو شوند تا بتوان برای آینده بازیکن سازی و سرمایه گذاری کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال پیشکسوتان، با اشاره به قعرنشینی این دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال، افزود: این تیم‌هایی که تشکیل شده‌اند بسیار دیر تمرینات خود را شروع کرده‌اند و عواملی هستند که اجازه ندادند این تیم‌ها و هواداران به خواسته خود برسند که بومی گرایی یکی از ضربه‌ای هایی بود که به این تیم‌ها وارد شد در حالی که یک تیم حرفه‌ای نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد.

وی، عنوان کرد: توان بازیکنان شهرداری و دورنا بیشتر از آن چیزی که نشان می‌دهند نیست و تا جایی که می‌توانند از جان خود مایه می‌گذارند ولی بیشتر از آن چیزی که در چنته دارند نیم توانند برنامه‌های خود را پیاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقدان اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه/ بازیکنان مثمر ثمر نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..