تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبارات احداث بزرگراه‌ها در اردبیل رشد مناسبی دارد/ اختصاص 10 میلیارد ریال به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427108

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل گفت: اعتبارات حوزه راه آهن و راه ‌های مواصلاتی اردبیل بویژه احداث بزرگراه ‌ها با رشد مناسب اعتبارات روبرو بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، داود شایقی امروز در جمع خبرنگاران  از اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین و 320 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های نواحی و شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر دادو گفت: این اعتبارات در راستای کمک به حل مشکلات حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی اختصاص یافته است.

وی افزود: با وجود کاهش محسوس اعتبارات عمرانی طی امسال و سال آینده با توجه ویژه دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات، حوزه راه آهن و راه ‌های مواصلاتی اردبیل بویژه احداث بزرگراه ‌ها با رشد مناسب اعتبارات روبرو بوده و امیدواریم تدارک این زیرساخت‌ ها زمینه توسعه شمال استان را فراهم کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل با اشاره به نصب مانیتور نمایش آخرین وضعیت راه آهن اردبیل - میانه در 2 ورودی شهر اردبیل، تصریح کرد:با تلاش و پیگیری‌ های  جدی استاندار اردبیل  پروژه راه آهن اردبیل در تمامی فازها به شکل جدی در حال اجراست و پیش‌ بینی می‌شود با توجه به تامین اعتبار از محل فاینانس داخلی در موعد مقرر به نتیجه برسد.

وی گفت:قسط اول اعتبار در نظر گرفته شده برای راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی پرداخت شده است و قسط دوم و سوم این تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال سالانه پرداخت خواهد شد.
شایقی ادامه داد: طبق پیش بینی ها پروژه مهم راه آهن اردبیل با هفت هزار و 500 میلیارد ریال منابع فاینانس در کنار اعتبار مصوب سالانه به سرانجام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبارات احداث بزرگراه‌ها در اردبیل رشد مناسبی دارد/ اختصاص 10 میلیارد ریال به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..