تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استحقاق‌سنجی فرصتی مناسب برای شفاف‌سازی اطلاعات بیمه‌ای

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427104

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه استحقاق‌سنجی فرصت بسیار مناسبی برای شفاف‌سازی اطلاعات بیمه‌ای است؛ گفت: امروز برای تحقق اهداف سازمان بیمه سلامت هیچ راهی جز تحقق دولت الکترونیک نداریم و و گام اول ما، تحقق نظام استحقاق‌سنجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در راستای شفاف‌سازی اطلاعات بیمه‌ای گیرندگان خدمات بیمه درمان و بهینه‌سازی اعتبارات درمانی، جلسه هم‌اندیشی با موضوع استحقاق‌سنجی بیمه‌شدگان استان مازندران بعد از ظهر امروز با حضور معاونین درمان و مسئولان IT دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، بابل و نیز سازمان‌های بیمه‌گر به میزبانی اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد.
 
رسول ظفرمند در ابتدای سخنانش در این جلسه اظهار کرد: استحقاق‌سنجی فرصت بسیار مناسبی برای شفاف‌سازی اطلاعات بیمه‌ای گیرندگان خدمت است که با رفع هم‌پوشانی افراد دارای چند دفترچه درمانی مختلف، سازمان‌های بیمه‌گر می‌توانند هزینه‌های درمانی را منطقی کرده و منابع مربوطه را به طور شایسته و مناسب جهت درمان بیمه‌شدگان هزینه کنند.

وی افزود: امروز برای ادامه راه و تحقق اهداف سازمان بیمه سلامت هیچ راهی جز تحقق دولت الکترونیک نداریم و در قواعد بیمه‌گری هر اقدامی که بخواهیم انجام دهیم، ردپایی از حوزه الکترونیک وجود دارد که محقق شدن آن می‌تواند نتایج ارزشمندی را برای کشور داشته باشد و گام اول ما، تحقق نظام استحقاق‌سنجی است.
 
 مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطر نشان کرد: در صورتی‌که در هنگام دریافت خدمت، هم‌پوشانی به عنوان یکی از اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد و حذف شود، می‌تواند به نظام برنامه‌ریزی کشور و مدیریت هزینه‌ها کمک کند.
 
 در ادامه این جلسه، روحانی‌زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی سخنانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران آماده است با همکاری سازمان‌های بیمه‌گر استان تا رفع کامل هم پوشانی‌های بیمه‌ای و استقرار کامل طرح استحقاق سنجی در استان تلاش کند.
 
 قاسم زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه جهت استقرار هرچه بهتر طرح استحقاق‌سنجی بیمه‌شدگان در استان مازندران پیشنهاد کرد تا برگزاری جلسات آموزشی استقرار سنجی برای مسئولین پذیرش بیمارستان‌ها و ناظرین مقیم بیمارستانی سازمان‌های بیمه‌گر برگزار شود تا با هم‌فکری و تعامل هرچه بهتر، خدمات شایسته‌تری به بیمه‌شدگان ارائه شود.
 
این گزارش حاکی است مرحله نخست اجرای طرح استحقاق‌سنجی بیمه‌شدگان شامل طرح بیمه‌گری است که در این طرح، بیمه شده برای دریافت خدمات از مراکز درمانی از نظر جنسیت، هم‌پوشانی و تاریخ اعتبار دفترچه شناسایی، ارزیابی شده و بیمار با ارائه شماره ملی به دفتر پذیرش و اتصال به سامانه امید و دریافت کد رهگیری، اجازه پذیرش را از سوی بیمارستان دریافت می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استحقاق‌سنجی فرصتی مناسب برای شفاف‌سازی اطلاعات بیمه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..