تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل پرونده 15 میلیاردی برای متخلفان قاچاق کالا در مازندران

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427106

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه 272 واحد متخلف از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر ماه شناسایی شد؛ گفت: پرونده تخلف این واحدها به ارزش 15 میلیارد و 893 میلیون و 144 هزار و 810 ریال تنظیم و جهت صدور رأی نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو با بلاغ، از شناسایی 272 واحد متخلف از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر ماه در استان مازندران خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: پرونده تخلف این واحدها به ارزش 15 میلیارد و 893 میلیون و 144 هزار و 810 ریال تنظیم و جهت صدور رأی نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گفته وی، طی این مدت، از 5 هزار واحد خرده، عمده فروشی و شرکت‌های پخش در حوزه قاچاق کالا بازرسی شده است.
 
محمدپور کالاهای کشف شده را شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خواربار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی اعلام کرد و گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، قاچاق کالا و غیره می‌توانند موارد را به تلفن 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت، اقدامات و برخوردهای لازم قانونی انجام گیرد.

وی در ادامه و در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرد: طی 7 ماه گذشته، تعداد 685 واحد نانوایی متخلف نیز طی بازرسی‌های انجام شده در مازندران شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب بیان کرد: در راستای اجرای نظارت مستمر و برخورد با متخلفین احتمالی تا پایان مهر ماه سال‌جاری، از 8 هزار و 716 واحد خبازی استان بازرسی صورت گرفت.

این مسئول با اعلام اینکه در این بازرسی‌ها از توان نظارتی شبکه‌های بهداشت، اتحادیه خبازان و تعزیرات حکومتی نیز استفاده شده است؛ یادآور شد: طرح نظارت بر کمیت و کیفیت نان در استان را همچنان پیگیر خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان اذعان کرد: ارزش پرونده‌های تنظیم شده در این بخش، 3 میلیارد و 644 میلیون و 641 هزار و 600 ریال است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل پرونده 15 میلیاردی برای متخلفان قاچاق کالا در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..