تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور یک ذخیره جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427095

فرماندار آزادشهر در افتتاحیه متمرکز مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران استان گلستان در آزادشهر، گفت: بنده اعتقاد دارم یکی از برکات و ثمرات بسیج بحث حضور افراد در مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در افتتاحیه متمرکز مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران استان گلستان در آزادشهر، اظهار کرد: راهیان نور یک ذخیره جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: انشا ا.... از فرصت راهیان نور نهایت استفاده را را می بریم. بنده اعتقاد دارم یکی از برکات و ثمرات بسیج بحث حضور افراد در مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس است. دورانی که با افتخار آن را پشت سر گذاشتیم و باید آن را به نسل جوان ارائه دهیم.

حسینی در پایان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر متولی این حضور و همه‌ی عوامل دخیل در برگزاری راهیان نور تشکر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور یک ذخیره جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..