تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری نکردن دستگاه ها برای دسترسی آزاد به اطلاعات توجیه ندارد

همکاری نکردن دستگاه ها برای دسترسی به اطلاعات توجیه نداردبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین انتظامی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اظهار کرد: پس از گذشت ۱۵ ماه از راه‌اندازی سامانه، توجیهی ندارد هنوز دستگاه‌های مهمی نسبت به آن و مطالبه مردم بی‌توجه باشند.

دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با تاکید بر اینکه در حال حاضر کیفیت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی برای دسترسی به اطلاعات، اولویت اصلی کمیسیون است، افزود: مدیران معرفی شده برای پاسخگویی از طرف دستگاه‌ها، افزایش کیفیت پاسخ‌ها را مدنظر قرار دهند چون قانون اجازه نمی دهد پاسخ های بی ارتباط ، ناکافی، موهوم و رفع تکلیفی بدهیم .

سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از تیرماه ۹۶ آغاز به کار کرده است و در حال حاضر حدود ۵۰۰ دستگاه به آن پیوسته اند.

مردم می‌توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه و درخواست های خود را نسبت به این دستگاه ها ثبت کنند و طبق قانون نیز دستگاهها موظفند ظرف حداکثر ۱۰ روز پاسخ درخواست ها را در حساب کاربری سؤال کننده درج کنند.

انتهای پیام/

انتقاد دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزادبه همکاری نکردن دستگاهها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری نکردن دستگاه ها برای دسترسی آزاد به اطلاعات توجیه ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..