تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوع مصدومیت علیرضا جهانبخش چیست؟

نوع مصدومیت علیرضا جهانبخش چیست؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردوی آبان ماه تیم ملی فوتبال ایران درحالی قرار است از امروز( یکشنبه  ) آغاز شود که کارلوس کی روش و اعضای کادرفنی تیم کشورمان، ساعتی پیش اسامی 24 بازیکن را برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم های ترینیداد و توباگو و ونزوئلا  اعلام کردند که نام رشید مظاهری، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، آرمین سهرابیان و علی کریمی در آن دیده نمی شد.

جهانبخش که به دلیل مصدومیت این 2 بازی تدارکاتی را از دست داده است، در دیدار برایتون مقابل اورتون در برخورد با یری مینا، مدافع سابق بارسلونا دچار مصدومیت شد و هر چند مسئولان کادرفنی تیم انگلیسی در ابتدا بیان کردند که مصدومیت این بازیکن جدی نیست اما او به تیم ملی دعوت نشد و نشان از مصدومیت حداقل 2 هفته ای این بازیکن می دهد.

طبق اعلام رسانه های انگلیسی و نزدیک به برایتون، مصدومیت جهانبخش کشیدگی همسترینگ است که سبب شده تا دیدار با کادریف را از دست بدهد و احتمال کمی دارد تا رودر روی لستر سیتی در سوم آذرماه بازی کند.

کی روش روی جهانبخش حساب ویژه ای برای جام ملت ها باز کرده است و یکی از امیدهای گلزنی کشورمان محسوب می شود. این بازیکن سابقه بازی در تیم های نایمخن و آزد آلکمار را دارد.

تیم ملی ایران اردوی آماده سازی خود را برای حضوری پر قدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات از امروز (یکشنبه) آغاز می‌کند و تمرینات نیز از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد تا روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف توباگو بروند و سپس در قطر رودر روی ونزوئلا بازی کنند.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز؛جهانبخش در جمع 11 نفر اصلی آرسنال 3 - لسترسیتی 1/دهمین برد پیاپی امری با توپچی ها با درخشش اوبامیانگ بازیکن فرانسوی برایتون ،قربانی رقابت با جهانبخش شد

انتهای پیام/

جهانبخش اردوی تیم ملی فوتبال را از دست داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوع مصدومیت علیرضا جهانبخش چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..