تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتاحی: همه جوره با پرسپولیس همکاری کرده ایم/ بایدعدالت بین این تیم و حریفانش برقرار شود

فتاحی: همه جوره با پرسپولیس همکاری کرده ایم/ بایدعدالت بین این تیم و حریفانش برقرار شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن با تساوی بدون گل متوقف شد تا با توجه به شکست 2 بر صفر در بازی رفت مقابل حدود 80 هزار تماشاگر، فرصت کسب نخستین قهرمانی اش در این رقابت ها را از دست بدهد.

سازمان لیگ فوتبال ایران در ماه های اخیر با توجه به نگاه ملی به پرسپولیس برای اینکه فشار زیادی به شاگردان برانکو ایوانکوویچ در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا  وارد نشود سه بازی این تیم مقابل پیکان، ذوب آهن و سپاهان در هفته های نهم،یازدهم و دوازدهم را به تعویق انداخت.

اکنون سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس مشغول برنامه ریزی است و قصد دارد هر 3 دیدار را پیش از اتمام نیم فصل نخست لیگ برتر برگزار کند.

از طرفی با توجه به فشردگی رقابت های لیگ برتر و برنامه تیم ملی احتمال دارد سازمان لیگ تصمیم بگیرد برخی بازی های این تیم را در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی برگزار کند که این امر با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده وحتی حسین خبیری، معاون اجرایی این باشگاه در گفت وگویی اعلام کرده است: خیال هواداران راحت چراکه پرسپولیس بدون ملی پوشان خود بازی های عقب افتاده اش را برگزار نمی کند.

برای پیگیری این امر با سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت وگو کردیم که او اظهار داشت: زمانیکه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد با مسئولان این تیم برای کمک به آنها توافق کردیم و قرار شد پس از برگزاری این بازی برای دیدارهای معوقه خود با ما همکاری کنند. همه جوره برای موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همکاری کردیم و اکنون هم باید عدالت را بین این تیم و رقیبانش برقرار کنیم.به همین دلیل با توجه به فشردگی برنامه ها امکان دارد پرسپولیس برخی بازی هایش را در زمان برگزاری اردوی تیم ملی انجام دهد. به هر حال به زودی برنامه دیدارهای این تیم مقابل پیکان، سپاهان و ذوب آهن را اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود  تاج: در موضوع بازنشستگی تابع قانون هستم/ از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتاحی: همه جوره با پرسپولیس همکاری کرده ایم/ بایدعدالت بین این تیم و حریفانش برقرار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..