تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه مهاجم کاشیما به بازیکنان پرسپولیس!

به گزارش شمانیوز: سوزوکی بازیکن تیم فوتبال کاشیما درباره قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من از اینکه عضو تیم کاشیما بودم و توانستم برای اولین بار قهرمانی را با این تیم کسب کنم خیلی خوشحال هستم.

او درباره کسب جایزه بهترین بازیکن بازی برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال کسب این جایزه واقعا سخت بود اما این جایزه فقط متعلق به من نیست و به تیمم هم تعلق دارد.

بازیکن تیم کاشیما درباره جو ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس بیان کرد: با توجه به تشویق هایی که تماشاگران پرسپولیسی می کردند این اولین بار بود که این تعداد تماشاگر در استادیوم دیدم و این باعث می شد که ما بیشتر همت کنیم تا برابر پرسپولیس حمله کنیم.

او درباره اینکه چقدر شانس دارد مرد سال آسیا شود، تصریح کرد: تنها این بحث نیست که مرد سال آسیا شوم بلکه قصد دارم تلاش خود را کنم تا در جهان نفر اول شوم.

سوزوکی درباره نظرش درباره بازی با تیم های غرب آسیا از جمله پرسپولیس گفت: واقعا فرقی نمی کند و پرسپولیس تیم قوی است و اینکه توانستم برابر این تیم بازی کنم خیلی خوب است و برایم مفید است.

منبع: ورزش 11




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه مهاجم کاشیما به بازیکنان پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..