تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران

به گزارش شمانیوز ، این بانک به منظور تحقق سیاست هاي تدوين شده در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و ترويج بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، از طريق طراحي و اجراي طرح ها و برنامه هاي متنوع براي اعطاي تسهيلات قرض الحسنه گام هاي موثري در حوزه هاي اشتغال، معيشت، ازدواج، درمان و حمايت از مددجويان سازمان هاي حمايتي برداشته است.

در این گزارش بخشی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از زمان تأسیس تا کنون، تشريح شده است:

اعتماد ۶ میلیونی مردم به بانک قرض الحسنه مهر ایران

طی یکدهه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون ۵ ميليون و ۸۰۰ هزار سپرده گذار با اعتماد به بانک قرض الحسنه مهر ايران افتتاح حساب كرده كه از اين ميان ۳ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر معادل ۷۳ درصد مشتريان در دولت هاي يازدهم و دوازدهم نسبت به سپرده گذاري در اين بانك اقدام كرده اند.

همچنین طی یکدهه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ايران مبلغ يکصدو ده هزار و ۳۶۱ ميليارد ريال منابع جمع آوري شده که ۹۲ هزارميليارد ريال، معادل با ۸۳ درصد در دولت هاي يازدهم و دوازدهم جذب شده است.

این مهم در حالی محقق شده که نسبت مطالبات غیرجاری به مصارف بانک نيز از ابتداي تأسيس تا کنون حدود ۱ درصد بوده که نشانگر حسن نيت مشتريان بانك قرض الحسنه مهر ايران نسبت به تعهدات خويش است.


اعطای ۳ میلیون ۲۰۰هزار فقره وام قرض الحسنه با کارمزد حداکثر ۴درصد

شایان ذکر است طی یکدهه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ايران، بيش از ۹۰ درصد منابع با اعتماد مردم جذب شده که در پي اين اعتماد، ۳ ميليون و ۲۰۰ هزار فقره به ارزش ۲۲۴ هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرده كه از اين ميزان تعداد ۲ ميليون و ۴۹۸ هزار فقره به ارزش ۱۹۲ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال، معادل ۷۸ درصد تعداد و ۸۶ درصد مبلغ از كل تسهيلات پرداختي مربوط به دولت هاي يازدهم و دوازدهم بوده است.

همچنین شایان ذکر است که در سال گذشته بالغ بر ۷۵۰ هزار فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۸۲ هزار میلیارد ريال پرداخت شده و بانک قرض الحسنه مهر ايران تا پايان سال ۱۳۹۷ براي اعطاي يکصدهزار ميليارد ريال به يك ميليون نفر برنامه ريزي كرده بود كه تا نيمه آبان ماه، ۶۵۰ هزار فقره به ارزش ۷۵ هزار ميليارد ريال پرداخت كرده است.

حمایت از کارآفرینی و اشتغال و توانمندسازی اقشار آسيب پذير جامعه

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه های دولت تدبیر و اميد و نيز در راستاي تحقق شعار سال به موضوع حمايت از کارآفريني و اشتغال ورود کرده و در اين زمينه با سازمان هاي بهزيستي، صندوق نوآوري و شکوفايي، بنياد بركت، كميته امداد امام خميني (ره) و ... همكاري كرده است.


منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..