تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میسائو: ورزشگاه آزادی جوی باورنکردنی داشت

۷۹۵۵۷۶

۵ بازدید

کنتو میسائو، هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن، جو ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را باورنکردنی توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: کنتو میسائو در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره قهرمانی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ پس از اینکه بازیکنان بازنشسته می‌شوند، می‌توانید با نگاهی به تعداد قهرمانی‌های آنها، درخصوص دوران بازی بازیکنان قضاوت کنید. این (عناوین قهرمانی) چیزی است که ما به وسیله آن ارزیابی می‌شویم و به همین خاطر، از قهرمانی در رقابتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

وی ادامه داد: این تنها عنوانی بود که آنتلرز تاکنون در آن به قهرمانی نرسیده بود. اینکه توانستیم به قهرمانی رقابت‌ها برسیم و اینکه توانستم در ترکیب ثابت کاشیما بازی کنم، من را بسیار خوشحال می‌کند. حس همدلی در تیم، کلید موفقیت کاشیما آنتلرز بود. در تیم، هیچ کسی برای خودش بازی نمی‌کند و همه برای تیم تلاش می‌کنند.

هافبک 22 ساله آنتلرز درباره بازی مقابل تماشاگران پرشور تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: شاهد جوی باورنکردنی بودیم. شما خیلی شانس بازی در چنین شرایطی را پیدا نمی‌کنید و ما توانستیم در این ورزشگاه به قهرمانی مسابقات برسیم. این برای شناخت شرایط بازی مقابل تیم‌های مختلف آسیایی و نقاط قوت آنها به ما کمک می‌کند. تاکنون من بیشتر مقابل تیم‌های شرق آسیا بازی کرده‌ام و این (بازی در ورزشگاه آزادی) تجربه باارزشی برای من خواهد بود.

به گزارش تسنیم، کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و به لطف پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت، به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میسائو: ورزشگاه آزادی جوی باورنکردنی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..