تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش نقاشی‌های محمد فدوی پس از ۱۶ سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد فدوی که آثارش به شاعرانگی و هویت ایرانی شهره است، پس از ۱۶ سال مجموعه بیش از ۱۵ تابلوی نقاشی خود را به نمایش می‌گذارد که با تکنیک میکس مدیا بر روی مواد مختلفی مانند چوب، مقوا و بوم اجرا شده‌اند. این هنرمند در این آثار که در سه سال اخیر خلق کرده است، بر استفاده از وسایل مختلفی غیر از قلم مو تاکید دارد.

سوژه آثار فدوی در این تابلوها بافت کهن شهرهایی مانند کرمان و یزد است، فضای این شهرهای با اصالت ایرانی تبدیل به تابلوهایی شده‌اند که میان رئالیسم و انتزاع در حرکت هستند.

آخرین نمایشگاه انفرادی فدوی سال ۱۳۸۱ در گالری برگ برگزار شده بود و از آن پس این هنرمند در چند نمایشگاه گروهی شرکت داشت.

سیدمحمد فدوی متولد ۱۳۳۵ و دارای دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تهران است. فدوی عضو هیات علمی دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و پیش از این به عنوان رییس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا، مدیر گروه هنرهای تجسمی دانشگاه تهران، رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی، مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و ... فعالیت داشته است.

او علاوه بر شرکت در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعدد در ایران، آثار خود را در نمایشگاه‌ها یا ورکشاپ‌هایی در اردن، هانوفر، برلین، مراکش و سئول به نمایش گذاشته است.

فدوی سابقه انتشار مقالات متعدد و کتاب‌هایی مانند «تصویرسازی در عصر صفوی و قاجار»،  «مجموعه مقالات اولین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران»، «اتروسک تمدن شگفت انگیز» و «فنون تصویرسازی» را در کارنامه خود دارد.    

نمایشگاه آثار سید محمد فدوی ۲۵ آبان تا ششم آذر هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری والی برپاست.

۲۴۱۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش نقاشی‌های محمد فدوی پس از ۱۶ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..