تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع تیم فوتبال استقلال تغییر چهره داد

محمد دانشگر مدافع جوان تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین امروز آبی پوشان پایتخت با چهره‌ای جدید حاضر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدافع جوان تیم فوتبال استقلال با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حاضر شد و هم تیمی هایش از او استقبال کردند.

تغییر چهره مدافع استقلال

محمد دانشگر مدافع جوان آبی پوشان پایتخت پس از هفته‌ها حضور در تیم فوتبال استقلال صورت خود را تراشید و در تمرین امروز تیمش با چهره‌ای جدید حاضر شد.

محمد دانشگر در ابتدای فصل به تیم استقلال پیوست و در بازی‌های اخیر شانس حضور در ترکیب تیمش را پیدا کرد.

پیش از این نیز گرو مهاجم آبی پوشان با تغییر چهره در تمرینات تیمش حاضر شده بود.

بیشتر بخوانید:مربیان تیم ملی فوتبال تماشاگر دیدار پرسپولیس و کاشیما/ کی روش فردا به تهران می آید کی روش بازهم جزء گزینه‌های تیم ملی فوتبال کلمبیا/ مربی جدید ژانویه معرفی می‌شود اعلام جزئیات اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران/ تمرینات شاگردان کی روش از دوشنبه شروع می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازیکنان استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع تیم فوتبال استقلال تغییر چهره داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..