تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت ایرانی کار بزرگی در آسیا انجام دادند

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس با غیرت ایرانی خود توانستند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بیایند و کار بزرگی انجام دادند. طاهری، ترکاشوند و طارمی ضربه بزرگی به تیم وارد کردند و پرسپولیس نتوانست قدرتمندانه در این رقابت‌ها حاضر شود.

عربشاهی: پرسپولیس با غیرت ایرانی کار بزرگی انجام داد

او ادامه داد: در بازی روز گذشته فاصله زیادی میان خط دفاع و حمله پرسپولیس بود و بازیکنان ایران فشار زیادی نتوانستند به تیم کاشیما وارد کنند. فاصله زیادی میان علیپور و منشا مهاجمان پرسپولیس بود و زمانی که این ۲ بازیکن توپ را به سمت دروازه حریف می‌بردند وینگر‌های چپ و راست و هافبک‌های دفاعی از آن‌ها حمایت نمی‌کردند.

سرخپوشان برای حریف ژاپنی بازی کردند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو در مهره چینی مشکل دارد و مشاهده کردیم که مصلح و خلیل زاده کمتر به کار‌های هجومی اضافه می‌شدند و همین باعث شد که موقعیت‌های گلزنی کمی در این بازی شاهد باشیم. بازیکنان به وسیله خلاقیت فردی خود موقعیت گلزنی ایجاد می‌کردند و زمانی که رسن صاحب توپ می‌شد به بازیکنی پاس نمی‌داد و فقط خودش می‌خواست گلزنی کند. سرخپوشان در اصل برای حریف ژاپنی بازی کردند و فشار زیادی روی دروازه حریف نیاوردند.

عربشاهی: پرسپولیس با غیرت ایرانی کار بزرگی انجام داد

پرسپولیس نیاز به پلی میکر دارد

عربشاهی تصریح کرد: پرسپولیس امسال با ۱۲، ۱۳ بازیکن در بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر شرکت کرد و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم. همچنین سرخپوشان پایتخت نیاز به پلی میکر دارند تا هافبک بازیساز با پاس‌های خود بتواند ۲ مهاجم پرسپولیس را تغذیه کند و آن‌ها را صاحب موقعیت گلزنی کند.

ساختار سازی در فوتبالمان انجام ندادیم

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چرا تیم‌های غرب آسیا به خصوص ایرانی‌ها چندین سال است در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نمی‌شوند، گفت: مشکل تیم‌های ما این است که برنامه ریزی درستی ندارند و ساختار سازی در فوتبال انجام ندادیم تا امروز از کار‌های انجام شده استفاده کنیم. قرارداد کوتاه مدت با بازیکنان هم مزید برعلت است و مدیران ما زمانی که می‌بینند بازیکنی خوب است با او قرارداد بلند مدت نمی‌بندند. متاسفانه برخی از مدیران از جمله طاهری و ترکاشوند ضرر زیادی به فوتبال کشورمان زدند.

برانکو باید شادابی را به پرسپولیس بازگرداند

او درباره راهکار پرسپولیس برای ادامه روند رو به رشد خود در مسابقات گفت: پرسپولیسی‌ها باید همه مسائل را فراموش کنند و تمرکز خود را برای بازی‌های آینده بگذارند. همچنین برانکو با یک ریکاوری خوب باید شادابی را به تیم برگرداند. سرخپوشان باید با برنامه جلو بروند و در نیم فصل دوم یارگیری کند تا به نحو احسن از قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنند. تیم‌های فوتبال سپاهان، پدیده و تراکتورسازی به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستند و پرسپولیسی‌ها باید هوشیارانه در بازی‌های لیگ برتر شرکت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از هواداران که به عنوان یار دوازدهم از تیم خود در بازی با کاشیما حمایت کردند تشکر کنم و امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند در ادامه لیگ برتر به موفقیت دست یابد تا دل هواداران شاد شود.

بیشتربخوانیدخوشخوان: داور نمی‌توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس پنالتی اعلام کند جنون در ورزشگاه آزادی! کلهر: سبک بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشکل داشت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت ایرانی کار بزرگی در آسیا انجام دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..