تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار جالب مدافع جدید تیم ملی فوتبال ایران/ ۹۹۰ دقیقه بازی، یک گل و یک کارت زرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ۲۴ ساله سابق تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس که در تیم ملی کشورمان عضویت داشت، اما سال گذشته در اردوی تیم ملی برای دیدار با پاناما و ونزوئلا دچار مصدومیت شدیدی شد و پس از حواشی که برای او بوجود آمد، دیگر به تیم ملی دعوت نشد و پس از سال سختی که در استقلال گذارند، به سایپا رفت و شاگرد علی دایی شد.

او یک سال در جمع نارنجی پوشان پایتخت بازی کرد تا اینکه در ابتدای لیگ هجدهم به ماشین سازی پیوست و پس از انجام ۱۱ بازی خوب، نظر کادرفنی تیم ملی و کی روش را جذب کرد و برای برگزاری بازی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا به تیم دعوت شد. او در یازده هفته اخیر در ترکیب ثابث ماشین سازان حضور داشت و طول ۹۰ دقیقه به صورت ثابت بازی کرد تا یکی از معدود بازیکنان لیگ لقب بگیرد که تاکنون در ۱۱ بازی ۹۹۰ دقیقه بازی کرده باشند.

کنعانی زادگان در طول هفته‌های اخیر یک پاس گل به اسماعیل فرهادی در دیدار مقابل ذوب آهن داد و همچنین برابر پارس جنوبی جم در دقیقه ۷۰ یک کارت زرد گرفت، اما اوج درخشش او به دیدار مقابل استقلال تهران باز می‌گردد که حملات متعدد آبی‌ها را خنثی کرد و در یک صحنه توپ را از روی خط برگرداند که همین موضوع سبب شد تا یکی از مدافعان با عملکرد خوب در لیگ لقب بگیرد.

حال با مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی (یوپن بلژیک)، پژمان منتظری (استقلال تهران) و محمد انصاری (پرسپولیس تهران) راه برای کنعانی زادگان باز شد تا با ادامه همین روند در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشته باشد.

کنعانی متولد ۱۳۷۳ در ماهشهر است و سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ماشین سازی، سایپا و ملوان را دارد و در فوتبال ایران به کمپانی (مدافع منچسترسیتی) معروف است.

اردوی تیم ملی فوتبال برای برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود و تمرینات نیز دوشنبه به طور رسمی برگزار خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: وضعیت مبهم کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترینیدادوتوباگو  بهروان: فدراسیون فوتبال خصوصی است و تاج حقوق نمی‌گیرد/ در سال ۹۵ فردی از ما دفاع نکرد میلاد محمدی همبازی کاپیتان تیم ملی می‌شود؟

انتهای پیام/

آشنایی با مدافع جدید تیم ملی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار جالب مدافع جدید تیم ملی فوتبال ایران/ ۹۹۰ دقیقه بازی، یک گل و یک کارت زرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..