تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعبیر وارونه خواب های ترامپ در تحقق «رژیم چنج»

ساعت: 10:43 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1426986

آمریکا و هم‌پیمانانش هرکاری از دستشان برمی‌آمده انجام داده‌اند اما ایران اسلامی استوار و پایدار ماند. امام راحل می‌فرمود«از هیچ قدرتی نترسید از روزی بترسید که مسیرتان عوض شود».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، دیدیم گرد و خاکی بلند شد و خوابید، از حمله لشکر مغول خبری نشد و این همان نقل قول از پدران ما ست که تعریف میکردند وقتی مغول ها به خطه ای لشکرکشی می کردند با شنیدن صدا سم اسبان و گرد و خاکی که از فرسنگ ها فاصله به شکل توفان خود را نشان می داد، مردم شهر می فهمیدند که عنقریب است که سربازان مغول به دروازه های شهر برسند.

دوران مغولان سپری شد. حکومت ها از پس هم آمدند و رفتند اما این خاطره سینه به سینه نقل شد. در قرن ها بعد، گردباد عظیمی در اطراف شهری برخاست، غلظت گرد و خاک، تشخیص روز را از شب مشکل کرده بود. ساکنین شهر فریاد زدند: مغول ها آمدند، مغول ها آمدند، و همه به مخفیگاه ها پناه بردند.

برای شرط احتیاط، تا یکی دو روز کسی از مخفیگاه خارج نشد. تا اینکه ترس ها فرو نشست و کم کم همه از مخفیگاه ها خارج شدند. دیدند آسمان صاف و آفتابی و از لشکر مغول هم خبری نیست. کاشف بعمل آمد که واقعاً گردبادی بوده که حال فرونشسته است.

سخنان ترامپ تداعی گر این حکایت است؛ کسی که آنقدر برای جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه کشید که حتی اطرافیان خود او نیز ترسیدند که نکند ترامپ در روز اعلام تحریم های ثانویه، سنگی را در چاهی بیندازد که کسی نتواند آنرا بیرون بیاورد.

برخی رسانه ها نیز تیتر می کردند که با اعلام تحریم ها علیه ایران، «ماشه جنگ جهانی سوم» فعال خواهد شد!

در روز اعلام تحریم های ثانویه، جهان یکبار دیگر شاهد زائیده شدن موش تهدیدات از کوه ترامپ شدد. ترامپ ـ نه شرمگینانه بلکه با همان خوی تهاجمی خود ـ از ادعاهایش عقب نشست: 

1-تحریم های آمریکا چیزی جز جنگ روانی و ایران ستیزی نیست

2-با شروع تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران واشنگتن معافیت هایی را به خریداران عمده می دهد

3-آمریکا اجازه می دهد سه پروژه غیرنظامی هسته ای در ایران ادامه یابد

4-طرح توسعه بندر چابهار از تحریم های آمریکا معاف شد

5-ایران و کره جنوبی برای تجارت توافق کردند

6-واشنگتن به عراق ، برای واردات برق و گاز از ایران معافیت می دهد

7-شرایط آمریکا برای معافیت چین و ژاپن از تحریم‌های نفتی ایران

8-کشورهای چین، هند، کره جنوبی، ژاپن، ایتالیا، یونان، تایوان و ترکیه از لیست تحریم خریداران نفت ایران معاف شدند

تیترهای فوق، تیترهای عقب نشینی امریکا در برخی از رسانه های خارجی است که فکر می کردند امریکا با اعمال تحریم های ثانونه،  تغییر رژیم یا همان رژیم چنج را محقق خواهد کرد. دشمن ماهیت و خوی ایران ستیزی اش را به همه نشان داد همه فهمیدند که گردباد آمد و تمام شد اما از سربازان مغول خبری نشد!

جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ در گردهمایی سالانه منافقین در پاریس گفته بود که ایرانیان چهلمین جشن انقلاب خود را نخواهند دید. البته از یاد نبریم که با روی کار آمدن اوباما، واژه رژیم چنج در ادبیات سیاستمداران آمریکایی بیشتر جا افتاد، اگرچه اوباما می گفت «تغییر رفتار» اما هدف اوباما نیز فروپاشی ایران بود که عملاً دست خالی کاخ سفید را ترک کرد.

این بار امریکا صریحاً و با چراغ روشن می خواست وارد رژیم چنج شود. علاوه بر تهدیداتی که امریکا رسماً به عنوان یک سیاست رسمی اعلام کرده است، گزینه های ترکیبی دیگری نیز هستند که توسط امریکا دنبال می شود. عملیات روانی، تاثیرگذاری بر روی اذهان عامه جامعه، جنگ اقتصادی در داخل برای اثرگذاری و به حرکت در آوردن اقشار مختلف، ایجاد ناامنی و ... از جمله گزینه هایی هستند که توسط سیاست سازان امریکایی شاخص گذاری شده است.  
از چند ماه گذشته شاهد شکست های پی در پی امریکا در حوزه های مختلف امنیتی و سایبری هستیم که نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود.

دشمن اشتباه محاسبه کرده است. از راهبرد تاب آوری ملی ـ راهبردی که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده بودند ـ غافل هستند. ما امروز در میانه این راهبرد هستیم و به همین خاطر است که از دشمن پیشی گرفته ایم.

دشمن در تابستان امسال نقشه های شومی داشت اما تابستان داغ دشمن را به یک تابستان مایوس کننده تبدیل کردیم. تلاش های امریکا با کمک منافقین برای رسیدن به «رژیم چنج» با شکست روبرو شد. انشاالله ادامه مسیر را نیز تحت رهبری مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در مسیر افتخار و عزت اسلامی به پیش خواهیم برد.

به قلم علی صفاری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعبیر وارونه خواب های ترامپ در تحقق «رژیم چنج»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..