تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگ بو به کنترل قندخون کمک مي کند

برگ بو به کنترل قندخون کمک مي کند

خبرگزاري آريا – به گفته محققان، برگ بو داراي خواص ضدباکتريايي، ضدقارچي، ضدالتهابي، و مدَر است که مي تواند به کنترل قندخون هم کمک کند.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، برگ بو مملو از فيتومغذي هاي است که در مقابله با بيماري هاي قلبي-عروقي نظير حملات قلبي و سکته مفيد هستند. بعلاوه اين گياه مي تواند به افراد ديابتي در کنترل قندخون شان نيز کمک کند.
به گفته محققان، فعاليت فيزيکي منظم و رژيم غذايي متعادل مي تواند در کنترل ديابت موثر باشد. آنتي اکسيدان هاي موجود در برگ بو مي تواند به بدن در توليد موثر انسولين کمک کرده و از اينرو براي افراد ديابتي مفيد است.
طبق نتايج يک تحقيق ديگر، گنجاندن ۱ تا ۳ گرم برگ بو در رژيم غذايي به مدت يک ماه مي تواند به افراد مبتلا به ديابت نوع۲ در تنظيم قندخون شان کمک کند، چراکه برگ بو موجب بهبود عملکرد انسولين شان مي شود.
اين گياه دارويي حاوي مواد فيتوشيميايي و اسانس هاي است که تاثير کاهش قندخون در افراد ديابتي دارد. از اينرو مصرف اين گياه دارويي موجب افزايش متابوليسم گلوکز و انسولين مي شود.
محققان همچنين دريافتند پلي فنول موجود در برگ بو نيز در کنترل قندخون تاثير دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگ بو به کنترل قندخون کمک مي کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..