تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی خیرین تهرانی کار دشواری است/ حاشیه نشین‌ها از مسائل جدی پایتخت هستند

شناسایی خیرین تهرانی کار دشواری است/ حاشیه نشین‌ها از مسائل جدی پایتخت هستندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز در مراسم اجلاس اجتماعی شدن سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شهر تهران نسبت به سایر استان‌های کشور متفاوت است و میزان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و سلامت در تهران با سایر استان‌ها فرق می‌کند.

وی ادامه داد: به دلیل جمعیت تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی برخی از مردم برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به مراکز خصوصی مراجعه می‌کنند که حاشیه نشین‌ها یکی از مسائل جدی برای شهر تهران محسوب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی و سلامت بین حاشیه نشین‌ها وجود دارد که به دلیل متنوع بودن فرهنگ کار ما را کمی سخت کرده است.

آقاجانی افزود: پایین بودن سرمایه اجتماعی و کاهش اعتماد به سیستم دولتی از دیگر مسائلی است که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و امروزه شناسایی خیرین در تهران نسبت به سایر استان‌ها سخت‌تر است.

95 درصد، نسبت طلاق به ازدواج در سال 96 

وی با اشاره به اینکه نسبت طلاق به ازدواج در سال 96 بیش از 95 درصد است و نرخ کودکان کار در تهران دو برابر سایر استان‌ها است، افزود: کودکان کار و مهاجران افغانی هزینه‌های زیادی بر بیمارستان‌های دولتی تحمیل می‌کنند که این مسئله مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

آقاجانی تأکید کرد: کانون‌های سلامت محله فرصت بزرگی است که شهرداری برای ما ایجاد کرده که در این زمینه جلسات توجیهی برای مدیران برگزار و توانمندسازی کارشناسان جهت آموزش انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه شهید بهشتی با معاونت بهداشت تفاهمنامه‌ای در زمینه اجتماعی شدن سلامت انجام داده است تا کارها با روند سریع‌تری انجام شود.

کمک 21 میلیارد ریالی خیرین به دانشگاه شهید بهشتی

وی افزود: خیرین تهران در حدود 21 میلیارد ریال به ما و دانشگاه شهید بهشتی کمک کرده‌اند، در این راستا یک خوابگاه دانشجویی در منطقه اوین به وسیله خیرین در حال ساخت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی خیرین تهرانی کار دشواری است/ حاشیه نشین‌ها از مسائل جدی پایتخت هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..