تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرش کیخسروی همچنان در بازداشت به سر می‌برد

۷۹۵۴۸۰

۲۰۷ بازدید

وکیل مدافع آرش کیخسروی می‌گوید با وجود تبدیل قرار بازداشت موقت موکلش به وثیقه، او همچنان در بازداشت است.

خبرگزاری ایسنا: وکیل مدافع آرش کیخسروی می‌گوید با وجود تبدیل قرار بازداشت موقت موکلش به وثیقه، او همچنان در بازداشت است.

ابوذر نصراللهی در خصوص آخرین وضعیت پرونده آرش کیخسروی اظهار کرد: به دادگاه مراجعه داشته‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم پرونده را بخوانیم و امکان مطالعه آن نبوده است.

وی افزود: هنوز هم وثیقه تعیین شده را قبول نکرده‌اند و آرش کیخسروی همچنان در بازداشت قرار دارد.

وکیل مدافع آرش کیخسروی با بیان اینکه منتظر قبول وثیقه هستیم، گفت: البته اعلام نشده که وثیقه را از ما نمی‌پذیرند بلکه گفته شده که در موقعیت بعدی برای پذیرش وثیقه با شما تماس می‌گیریم ولی تا این لحظه وثیقه را از ما قبول نکرده‌اند.

نصراللهی در رابطه با قاسم شعله سعدی، وکیل دیگری که به همراه آرش کیخسروی بازداشت شده بود توضیح داد: خانواده آقای شعله سعدی نیز به دادگاه مراجعه کرده‌اند ولی وثیقه آنها نیز پذیرفته نشده و همچنان در بازداشت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ابوذر نصراللهی 25 مهرماه، از صدور کیفرخواست برای آرش کیخسروی خبر داد و همچنین گفت که قرار بازداشت موقت موکلش فک و تبدیل به وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی شده است.

وی افزود: پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و اگر بنا باشد که وثیقه‌ای از ما پذیرفته شود در دادگاه انقلاب پذیرفته خواهد شد.

آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی دو وکیل دادگستری، ۲۷ مردادماه در پی حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی بازداشت شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرش کیخسروی همچنان در بازداشت به سر می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..