تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشخوان: داور نمی‌توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس پنالتی اعلام کند

خوشخوان:داور نمی توانست برای مصلح پنالتی بگیرد/بازی خوبی میان 2 تیم برگزار نشد

حمید خوشخوان کارشناس داوری کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: این بازی پیچیدگی‌های زیادی داشت. در صحنه‌ای هم که گفته می‌شد بازیکن تیم کاشیما خطایی را در محوطه جریمه تیمش به روی شایان مصلح انجام داده است، نمی‌توان از نگاه داور خطا دانست چرا که هر ۲ بازیکن به یک اندازه به روی توپ مالکیت و رقابت داشتند و ضرباتی را به یک اندازه به یکدیگر وارد کردند.

خوشخوان ادامه داد: در چنین دیدار با کیفیت و سطح بالایی برخورد‌های فراوانی بین بازیکنان شکل می‌گیرد. برای مثال در تورنمنت‌ها و رقابت‌های سطح اول اروپا نیز ما شاهد چنین درگیری‌ها و حمله‌های همه جانبه برای تصاحب توپ و میدان هستیم. داور نیز نباید چنین خطایی را می‌گرفت چرا که از هر لحاظ سختگیرانه بود.

مسن‌ترین داور شهرآورد پایتخت افزود: داور عمانی (احمد ابوبکر الکاف) در طول این دیدار می‌توانست ۳ خطا در میانه زمین را برای پرسپولیس اعلام کند، اما وجود هواران و جو موجود باعث شد تا این چنین تصمیمی از سوی داوری اتخاذ نشود. داور در تلاش بود تا این دیدار یکنواخت نباشد تا هواداران بتوانند از تماشای این دیدار لذت ببرند. داور باید تصمیم می‌گرفت تا از کارت زردش بهترین استفاده را بکند و برای مثال می‌توانست در طول جریان دیدار چند کارت زرد را به بازیکنان کاشیمای ژاپن نشان دهد.

پیشکسوت داوری کشورمان در پایان گفت: مطمئنا در دیداری که اینفانتینیو (رئیس فدراسیون فوتبال جهان)، شیخ سلمان (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) و بسیاری از مقام‌های مطرح کشور‌های جهان حضور دارند، داور سعی می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:شوما:به سختی توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم تصاویری از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و مراسم اهدای جام برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس داوری درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشخوان: داور نمی‌توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس پنالتی اعلام کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..