تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز بیمارستان‌های تربت جام با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال

تجهیز بیمارستان‌های تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دکتر محمد افکار سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده با وزارت بهداشت و هئیت امنا صرفه جویی ارزی، قرار شد تجهیزات مورد نیاز اورژانس جدید بیمارستان سجادیه، کلینیک ویژه نبی اکرم (ص) وبیمارستان صالح آباد تحویل دانشکده علوم پزشکی تربت جام شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه طرح تحول در وزارت بهداشت سبب تخصیص امکانات زیادی به دانشکده علوم پزشکی تربت جام شده است افزود: کلیه تجهیزات مورد نیاز دانشکده در شش ماهه ابتدای سال با اعتباری بیش از ۵۲/۵ میلیارد ریال تامین شده است که از این مبلغ تنها ۴ میلیارد ریال از اعتبارات اختصاصی دانشکده بوده و مابقی هزینه از طرف هئیت امنا صرفه جویی ارزی ووزارت بهداشت پرداخت شده است.

افکار اظهارداشت: تمام تجهیزات درخواستی از قبیل رادیولوژی دیجیتال، دستگاه الکتروکاردیوگرافی، دستگاه اتوانالایزر، دستگاه ماموگرافی تهیه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.


سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مهمترین هدف از تشکیل هئیت امنا ارزی در وزارت بهداشت، ایجاد زمینه معالجه همه بیماران در داخل کشور و عدم نیاز به اعزام بیماران به خارج از کشور، کاهش وابستگی علمی و فنی در زمینه مداوای بیماریها، صرفه جویی ارزی، بهبود کیفی و کمی امکانات مراکز آموزشی و درمانی داخل کشور، ایجاد هر گونه تسهیلات برای واحد‌های درمانی داخل کشور و تجهیز آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام//س .ج

  تجهیز بیمارستان‌های تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز بیمارستان‌های تربت جام با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..