تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در بردسکن

انهدام باند حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در بردسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن  گفت: درپی اعلام چند فقره سرقت منزل و دامداری‌های اطراف شهر بردسکن، تیم ویژه‌ای از دایره تجسس کلانتری مرکز این فرماندهی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.


وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی‌های به عمل آمده ۲ سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این افراد را در عملیاتی ضربتی و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ضمن کشف ۲۱۴ گرم مواد مخدر مقادیر زیادی از اموال سرقتی را نیز کشف کردند.


سرهنگ نظافتی با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر از اعضای این باند، تصریح کرد: سارقان در مواجهه با مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت منزل و دامداری‌های اطراف شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام// ز. م


دستگیری ۴ سارق سابقه دار در بردسکن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..