تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت زعفران در خوشاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آغاز برداشت زعفران در شهرستان خوشابابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با بیان اینکه برداشت زعفران در شهرستان، طی یک هفته‌ی اخیر آغاز شده است، گفت: برداشت گل در  خوشاب از ۱۴ ابان ماه آغاز و تا نیمه آذر ماه ادامه دارد.


وی افزود: سطح زیر کشت زعفران در  خوشاب ۸۲۰ هکتار با متوسط عملکرد حدود ۲.۲ کیلوگرم زعفران خشک در هر هکتار می‌باشد.


رودسرابی با اشاره به اینکه امسال در شهرستان شاهد تاخیر در ظهور گل در مزارع و کاهش عملکرد نسبت به سال قبل هستیم تصریح کرد: عواملی، چون سرما و بارندگی‌های زمان برداشت گل، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی در اسفند سال گذشته و همچنین گرمای زیاد هوا در فصل تابستان و تغذیه نامناسب پیاز را میتوان از جمله عوامل موثر بر کاهش عملکرد زعفران برشمرد.


مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۸۰۰ کیلوگرم زعفران خشک از سطح مزارع شهرستان برداشت شود.

انتهای پیام// ز. م

برداشت 1800 کیلوگرم زعفران خشک از سطح مزارع خوشاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت زعفران در خوشاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..