تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلان - یوونتوس؛ یورش گورخر عصبانی به لشکر نصفه و نیمه گتوزو/ جدال مورینیو و گواردیولا در دربی منچستر

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، یکشنبه نیز پیگیری می شود که در مهمترین بازیها، در ایتالیا تیم های یوونتوس و میلان به مصاف هم می روند و در انگلیس، دربی منچستر برگزار می شود.

سری آ ایتالیا

میلان - یوونتوس (ساعت 23)

حساس ترین دیدار هفته یازدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو و بین تیم های میلان و یوونتوس برگزار می شود. تیم میلان در شرایطی گام به این دیدار می گذارد که بازیکن زیادی برای قرار دادن مقابل بهترین تیم ایتالیا ندارد و گتوزو با بحران مصدومیت در تیمش روبرو شده است.

بوناونتورا، چالهانغلو، استرینیچ، بیگلیا،موساچیو، کالدارا و هیگواین مصدومان روسونری برای این مسابقه بزرگ هستند. البته پزشکان میلان هیگواین را به این مسابقه رساندند و او در لیست گتوزو برای این دیدار قرار دارد اما مشخص نیست که بتواند 90 دقیقه بازی کند یا خیر. میلان در این فصل نتایج پر فراز و نشیبی گرفته اما با سه پیروزی پیاپی در سه بازی آخر خود در سری آ توانست کمی به وضعیتش در جدول سروسامان بدهد و به رتبه چهارم جدول برسد. آنها 10 امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارند.

در طرف مقابل یوونتوس هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، نخستین شکست فصلش را مقابل منچستریونایتد متحمل شد و برای جبران آن شکست امشب برای شکست میلان به میدان می آید. مصدومان یوونتوس برخلاف میلان برای این مسابقه آماده شدند و امره جان تنها مصدوم بیانکونری برای این دیدار به شمار می رود.یووه مقتدرانه در صدر جدول سری آ قرار دارد و امسال نیز بخت نخست قهرمانی این رقابتها به شمار می رود.

جدال امروز نخستین مصاف هیگواین و بونوچی با تیم های سابق خود است. هیگواین در تابستان امسال از یووه به میلان منتقل شد و بونوچی نیز پس از یک فصل حضور در میلان و کاپیتانی این تیم، به یوونتوس بازگشت.

یوونتوس 10 دیدار از 11 بازی آخر خود را در سری آ مقابل میلان برده است.(یک شکست)

یوونتوس در 12 بازی اخیر خود در سری آ در 11 مسابقه پیروز شده است.

میلان 49 بار در سری آ یوونتوس را شکست داده است. بیش از هر تیم دیگری.

یوونتوس در پنج بازی اخیر خود برابر میلان پیروز شده است.

میلان در هفت بازی خانگی اخیر خود، در شش مسابقه پیروز شده است.

آتالانتا - اینتر (ساعت 15)

کیه وو - بولونیا (ساعت 17 و 30 دقیقه)

امپولی - اودینزه (ساعت 17 و 30 دقیقه)

رم - سمپدوریا (ساعت 17 و 30 دقیقه)

ساسولو - لاتزیو (ساعت 20 و 30 دقیقه)

لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی - منچستریونایتد (ساعت 20)

حساس ترنین دیدار هفته دوازدهم لیگ جزیره را نیز دو تیم شهر منچستر در ورزشگاه اتحاد برگزار می کنند.تیم منچسترسیتی با هدایت گواردیولا در اوج آمادگی قرار دارد و مصدومیت کوین دیبروینه ستاره بلژیکی این تیم هم نتوانسته روند مثبت سیتیزن ها را متوقف کند. سیتی در مسابقات مختلف شش پیروزی پیاپی کسب کرده و تنها شکست فصلشان به باخت در هفته اول لیگ قهرمانان مقابل لیون برمی گردد. آنها در حال حاضر با 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. سیتی در هر دو مسابقه قبلی اش شش گل به رقیبش زد و این قدرت تیم پپ را نشان می دهد. آنها در آخریثن بازی خود در لیگ برتر شش بر یک ساوتهپتون را شکست دادند و سپس در لیگ قهرمانان با شش گل شاختاردونستک را از پیش رو برداشتند.

در حال تکمیل

در طرف مقابل منچستریونایتد به نظر می رسد توانسته از بحران خارج شود و با سه پیروزی پیاپی شرایط بدی را تجربه نمی کند. به خصوص پیروزی آخر آنها در تورین مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان ، اعتماد به نفس زیادی به مورینیو و تیمش داده و با انگیزه زیادی امشب مقابل سیتی قرار می گیرند. شیاطین سرخ در جدول با 20 امتیاز و 9 امتیاز کمتر نسبت سیتی در رتبه هشتم قرار دارند.

منچسترسیتی فقط دو بازی از هشت دیدار آخر خود را مقابل منچستریونایتد پیروز شده است.

منچسترسیتی 7هفت بازی آخر خانگی خود را برده است.

در حال تکمیل

لیورپول - فولام(ساعت 15 و 30 دقیقه)

چلسی - اورتون (ساعت 17 و 45 دقیقه)

آرسنال - وولورهمپتون (ساعت 20)

لالیگای اسپانیا

بارسلونا - رئال بتیس (ساعت 18 و 45 دقیقه)

سلتاویگو - رئال مادرید (ساعت 23 و 15 دقیقه)

آلاوز - هوئسکا (ساعت 14 و 30 دقیقه)

رایووایکانو - ویارئال (ساعت 21)

سویا - اسپانیول (ساعت 21)

بوندس لیگای آلمان

لایپیزش - لورکوزن (ساعت 18)

اینتراخت فرانکفورت - شالکه (ساعت 20 و 30 دقیقه)

انتهای پیام/

پیش بازی فوتبال اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلان - یوونتوس؛ یورش گورخر عصبانی به لشکر نصفه و نیمه گتوزو/ جدال مورینیو و گواردیولا در دربی منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..