تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها پشت شفر درآمدند

۷۹۵۳۶۲

۹۱۵ بازدید

حواشی آخرین سفر استقلال از زمانی شروع شد که آبی پوشان به فرودگاه تبریز رسیدند تا مهیای برگشتن به تهران شوند اما در این میان با اعتراض چند هوادار خشمگین روبرو شدند.

خبرورزشی: کاروان استقلال هنگام بازگشت به تهران اوقات پرتنشی را در فرودگاه تبریز سپری کرد به‌طوری که میان چند نفر از بازیکنان این تیم با هواداران و حاضران در سالن انتظار فرودگاه درگیری پیش آمد. اصطکاکی که لفظی بود و دخالت به‌موقع مأموران و مسئولان فرودگاه مانع از فیزیکی شدن آن شد. البته دلیل اصلی تقابل صورت گرفته بازیکنان نبودند بلکه آن‌ها برای کمک به مربی خودشان وارد معرکه شدند و...

این چه وضعشه آقای شفر؟

داستان از زمانی شروع شد که کاروان استقلال به فرودگاه تبریز رسید تا مهیای برگشتن به تهران شود. مسئولان باشگاه خیلی سریع کارت پرواز گرفتند تا بازیکنان راهی سالن ترانزیت شوند. البته ۳ نفر از هواداران استقلال که از نتایج تیم ناراحت بودند از قبل انتظارشان را می‌کشیدند.

آن‌ها به محض دیدن شفر سراغ سرمربی استقلال رفتند و با صدایی که چندان هم پایین نبود خطاب به مرد آلمانی گفتند: «این چه وضعشه آقای شفر؟ چرا تیم نتیجه نمی‌گیره؟ چرا به همین راحتی امتیاز از دست می‌دیم؟ یعنی استقلال باید از کورس لیگ برتر عقب بیفته و از جام حذفی هم حذف بشیم؟ چرا شرایط تیم را درست نمی‌کنی؟»

آن‌ها به زبان فارسی اعتراض می‌کردند، ولی رفتارشان کاملاً نشان می‌داد که عصبانی‌اند و شفر هم آن‌قدر حرفه‌ای بود که متوجه ناراحتی‌شان شود و به همین خاطر بدون آن‌که حرفی بزند و واکنشی نشان بدهد صندلی‌اش را عوض کرد و به جایی رفت تا از تیررس هواداران خشمگین دور شود. البته رفتن او همانا و ورود بازیکنان استقلال به ماجرا نیز همان!

اتفاقاً خوب نتیجه گرفتیم!

چند نفر از بازیکنان استقلال که شاهد برخورد معترضانه طرفداران با وینفرد شفر شده بودند برای دفاع از او و ختم ماجرا وارد عرصه شدند. اغلب آن‌ها می‌خواستند دعوا را جمع کنند، ولی یکی، دو نفر هم از کوره در رفتند.

یکی از مهاجمان استقلال در واکنش به اعتراض هواداران با صدای بلند فریاد می‌زد: «کی گفته ما بد نتیجه گرفتیم؟ شما می‌گی. اتفاقاً ما تو این شرایط خیلی هم خوب نتیجه گرفتیم! کی گفته کارمون بد بوده؟ الکی جوسازی نکنین. با شفر چیکار دارین؟ برای چی سراغش رفتین؟»

انتقال استقلالی‌ها

کار می‌رفت حسابی بالا بگیرد که مسئولان و عوامل انتظامی فرودگاه وارد عمل شدند و خیلی سریع غائله را ختم کردند. آن‌ها پس از آرام کردن فضا، بلافاصله بازیکنان و مربیان استقلال را به سمت سالن ترانزیت بردند تا هواداران معترض دیگر به آن‌ها دسترسی نداشته باشند و ماجرا جمع شود.

البته این مسئله باعث نشد تا خبر و تصویر درگیری فوق از نگاه مردم و رسانه‌ها دور بماند. بازیکنان استقلال در حالی سوار هواپیما شدند و به‌سوی تهران پرواز کردند که ناراحتی بابت اتفاق رخ‌داده کاملاً در صورت‌شان هویدا بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها پشت شفر درآمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..