تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترابی و رفیعی چه کسانی را نیمکت‌نشین می‌کنند؟

۷۹۵۳۶۰

۷۳۴ بازدید

از نیم‌فصل دوم که بازیکنان جدید پرسپولیس به این تیم اضافه شوند، شرایط برانکو برای چیدمان ترکیبش در مسابقات، متفاوت خواهد شد.

خبرورزشی: پرسپولیس در نیمه فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ترابی و رفیعی که تقریباً در یک پست یعنی هافبک هجومی بازی می‌کنند را به ترکیب خود اضافه خواهند کرد و شریفی و شیری هم در پست مهاجم و دفاع راست به این تیم خواهند پیوست تا ابهامات درباره شکل ترکیب و بازی قرمز‌های پایتخت بیشتر شود.

آن‌ها تا اینجای کار از ترکیب منشا و علیپور در خط حمله جواب مثبت گرفته‌اند و احتمالاً به این سیستم دست نخواهند زد، اما در خط هافبک شرایط فرق می‌کند. مهره‌هایی که به آن‌ها در این خط اضافه می‌شوند؛ مخصوصاً ترابی، بازیکنان تأثیرگذاری هستند و احتمال این‌که برانکو برای بازی دادن به آن‌ها فیکس‌های تیمش را نیمکت‌نشین کند کم نیست.

بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم‌پست‌های ترابی و رفیعی هستند که احتمالاً با اضافه شدن این دو بازیکن شرایط حضورشان در ترکیب متفاوت خواهد شد.

به این ترتیب احتمال این‌که برانکو به سیستم ۲-۴-۴ محبوب و جواب‌گرفته خودش دست بزند کم است، اما حالا او با دست بازتری نسبت به ادامه لیگ برای ترکیبش تصمیم خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترابی و رفیعی چه کسانی را نیمکت‌نشین می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..