تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵۵ درصدی صادرات میگو گلستان به بازار‌های جهانی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛سیدجواد قدس‌علوی مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: امسال تولید میگو گلستان از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته و به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است که از این میزان بیش از ۸۰ درصد آن صادر می‌شود.

علوی افزود: همچنین با وجود مشکلات در حوزه حمل و نقل تلاش داریم میزان صادرات از طریق کریدور ریلی ایران- ترکمنستان- قزاقستان را افزایش دهیم و بیش از پیش در بازار‌های روسیه و چین حضور داشته باشیم.

قدس‌علوی گفت: ۲ واحد عمل‌آوری استان کد‌های صادراتی IR و EC اتحادیه اروپا را دریافت کرده‌اند و می‌توانیم از این پس محصولات خود را در بازار‌های جهانی با برند استان به فروش برسانیم، اگر چه اکنون کشور‌های مقصد صادرات میگو استان کشور‌های ویتنام، امارات، هنگ‌کنگ، عمان و اسپانیا هستند.

وی بر همکاری بیشتر گمرک اینچه‌برون با سایر دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و گفت:: مرز اینچه‌برون می‌تواند به عنوان مسیر صادرات میگوی جنوب به آسیای میانه و حتی اروپا، با امنیت بیشتر و هزینه کمتر مطرح باشد.

علوی ادامه داد: با وجود ۵ مرکز فعال فرآوری میگو در استان و صادرات آن، امسال ۱۳ میلیون دلار ارزآوری برای استان خواهد داشت.

انتهای پیام /گ

صادرات میگو افزایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵۵ درصدی صادرات میگو گلستان به بازار‌های جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..