تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالم پرسپولیس فهمید فینال آسیا چقدر سخته!

۷۹۵۳۴۶

۱۰۷۳ بازدید

بازیکن سابق استقلال واکنشی طعنه‌آمیز به نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

خبر ورزشی: علی موسوی،بازیکن سابق استقلال در واکنش به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در اینستاگرام خود نوشت: «خوشحالم که بالاخره تیم پرسپولیس فهمید رفتن به فینال اسیا چقدر سختی داره، و رسیدن چهار بار استقلال به فینال تو هر دوره سختی خودش داره که آخرین بار من تجربه‌اش را داشتم که با کمترین امکانات حتی یک ماساژور هم نداشتیم، اما تیم ژاپنی یا یک تیم کامل پزشکی آمده بود تهران، و بهترین بازی را به نمایش گذاشتیم،

اما امان از بدشانسی. امروز یاد ان بازی سخت و نفس گیر افتادم، اما آن استقلال که با کمترین امکانات راهی فینال شدیم! و این پرسپولیس با تمام امکانات، خیلی رفیق پرسپولیس دارم که رسیدن به این مرحله بهشون تبریک میگم، و سعی کنیم به این قهرمانی‌ها ونایب قهرمانی‌ها بهم تبریک بگیم تا...»

خوشحالم پرسپولیس فهمید فینال آسیا چقدر سخته!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالم پرسپولیس فهمید فینال آسیا چقدر سخته!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..