تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیکو: جو استادیوم آزادی فوق العاده بود

مدیر افتخاری باشگاه کاشیما گفت: جو ورزشگاه آزادی فوق العاده بود و من را یاد ورزشگاه ماراکانا در برزیل انداخت.

زیکو: جو استادیوم آزادی مرا به یاد ورزشگاه ماراکانا انداخت به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  زیکو مدیر افتخاری باشگاه کاشیما درباره قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این قهرمانی را کسب کردیم و نتیجه بازی برگشت اهمیت نداشت چرا که توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

او درباره جو ورزشگاه آزادی بیان کرد: جو ورزشگاه آزادی فوق العاده بود و من یاد تیم خودم( فلامینگو)  و ورزشگاه ماراکانا در برزیل افتادم. همچنین در سال 2005 همراه با تیم ملی ژاپن در این ورزشگاه حضور داشتم و می دانستم که جو خوبی است و ورزشگاه پر می شود.با این حال تیم کاشیما توانست بر جو ورزشگاه فائق آید و تاثیری بر عملکرد بازیکنان نداشت.

زیکو در پایان درباره تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی بود و بازی سرعتی ارائه کرد و دفاع خوبی داشت و امیدوارم این تیم در آینده موفق شود. 

بيشتر بخوانيد:

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود  تاج: در موضوع بازنشستگی تابع قانون هستم/ از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد

انتهای پیام/ 

اظهارات زیکو درباره قهرمانی تیم کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیکو: جو استادیوم آزادی فوق العاده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..