تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

۷۹۵۳۲۹

۱۲۹ بازدید

 

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی، با وقار، مدیر و مدبر، باهوش و با استعداد هستید. شما می توانید ایده های فوق العاده ای داشته باشید و آنها را با موفقیت تمام عملی کنید. با این همه ویژگی های منفی مانند لجبازی هم بخشی از وجود شما هستند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما با مشکل خاصی همراه نخواهد بود و فقط ممکن است از درد مفاصل و یا فشار خون بالا رنج ببرید. با این حال چنانچه داروهایتان را به موقع مصرف کنید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا حدود زیادی از این مشکلات دوری خواهید کرد. سعی کنید با افرادی رابطه و رفت و آمد داشته باشید که از زندگی خود لذت برده و از آن نهایت استفاده را می کنند. این دقیقا همان چیزی است که برای خارج شدن از چرخه تکراری و خسته کننده زندگیتان به آن نیاز دارید. افراد نا امیدی که زندگی را بیش از حد جدی می گیرند شما را تنها از زندگی دلسرد خواهند کرد. از روز تولدتان تصمیم بگیرید تمام سال را از زندگی لذت برده و تک تک لحظات آن را غنیمت بشمارید. سفرهای کاری که امسال خواهید داشت برای شما موفقیت و پیشرفت را به ارمغان خواهند آورد. با اعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید خواهید توانست وضعیت مالی خود را نیز بهبود ببخشید و به ثبات برسانید. همسرتان در تمام موقعیت های بحرانی امسال در کنارتان خواهد بود، اما شما هم باید سعی کنید وقت بیشتری را به او اختصاص بدهید. دی، اردیبهشت، تیر و مهر ماه بهترین ماه ها خواهند بود.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز روزی ایده آل برای شماست. هر کاری را که شروع کنید به احتمال زیاد با موفقیت آن را به انجام می رسانید. رویدادهای امروز اکثرا بر وفق مراد شما هستند و به هر چیزی که نیاز داشته باشید برایتان فراهم خواهد شد. کارهایتان را به طور موثر و با آرامش کامل انجام می دهید و این منجر به ایجاد شادی و نشاط فوق العاده ای در کار و زندگیتان می شود. ممکن است باورش برایتان سخت باشد ولی هر روزتان مثل امروز می تواند پر از اتفاقات خوب باشد تا با انرژی فوق العاده ای به انجام دادن کارهایتان بپردازید. دلیل اتفاقات خوب امروز را بیابید تا بتوانید فردا هم مانند امروز پر انرژی کارهایتان را دنبال کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز از روزهای دیگر به خود مطمئن تر هستید و اعتماد به نفس بالاتری دارید. ممکن است به مقدار قابل ملاحظه ای خجالتی و کم حرف باشید اما امروز باید تلاش کنید تا توجه دیگران را به خود بیشتر جلب کنید تا شما را جدی بگیرند و به نقش مهم شما در کارها پی ببرند. حالا وقت آن است که دیگران به شما بیشتر احترام بگذارند، مخصوصا کسانی که رابطه نزدیکی با شما دارند. سعی کنید اول به فکر خودتان و نیازهایتان باشید و سپس دیگران. به یاد داشته باشید که شما همیشه در اولویت قرار دارید و کسی مهمتر از خودتان نیست. ارزش خود را بدانید و خودتان را به دیگران اثبات کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز روز خوبی برای فکر کردن در مورد علایق شخصیتان در زمینه های مختلف زندگیتان می باشد. مطمئنا توجه داشته اید که در روابط مختلفی که با دیگران برقرار کرده اید بیشتر به فکر طرف مقابل بوده اید و این را در نظر نداشته اید که این روابط چه فایده ای برای شما دارند. نیاز های دیگران شما را آنقدر مشغول کرده که تقریبا نیازهای خودتان را فراموش کرده اید. جایگاه سیارات و کائنات امروز به شما کمک خواهند کرد که بیشتر به خود و نیازهایتان توجه کنید. به این فکر کنید که چه چیز های را در عوض تمرکز کردن بر روی نیازهای دیگران از دست می دهید. آیا افرادی که خودتان و خواسته هایتان را برایشان قربانی می کنید واقعا ارزشش را دارند؟!

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز اگر دیدید همه دارند با خودخواهی برخورد می کنند زیاد تعجب نکنید. شاید به طور معمول در چنین شرایطی دلیل این خودخواهی ها و خودمحوری ها را درک نکنید و ترجیح بدهید از دیگران فاصله گرفته و در فعالیت های اجتماعی شرکت نکنید. اما امروز باید سعی کنید به این شرایط به چشم دیگری نگاه کرده و در آن به دنبال درسی برای خودتان باشید. شاید لازم باشد شما هم یاد بگیرید کمی بیشتر به خودتان بها بدهید و تا این حد به فکر دیگران و منافع آنها نباشید. اگر قصد انجام کاری را دارید اما یک دوست صمیمی شما را از آن بازمی دارد بهتر است کمی دست نگه دارید، بدون شک او صلاح شما را می خواهد .

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که محدودیت هایی ملالت آور سر راهتان سبز خواهند شد. با وجود اهداف بزرگی که برای خود دارید و جاه طلبی هایی که شما را به برداشتن قدم هایی بزرگ می دارند امروز مجبور خواهید با مشکلات کوچکی که در زندگی روزمره تان پیش می آیند دست و پنجه نرم کنید. این اتفاق باعث خواهد شد کمی بیشتر به عقل و منطق خود رجوع کرده و نگاهی واقع بینانه تر به زندگی داشته باشید و این نکته را هم در نظر بگیرید که همیشه همه چیز طبق خواسته ما پیش نمی رود. داشتن هدف های بزرگ تا زمانی خوب است که چشم ما را به روی واقعیت های زندگیمان نبندد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

درست است که شهریوری ها بدنی قوی و محکم دارند، اما بعضی وقت ها حتی شما هم باید حواستان به خودتان و بدنتان باشد و مراقبت بیشتری از خودتان بکنید. امروز روز بسیار خوبی برای پرداختن به این واقعیت است. خوشبختانه هیچ مشکلی برای سلامتی شما پیش نیامده است، فقط وضعیت قرار گرفتن سیارات ایجاب می کند که بیشتر مواظب خودتان باشید. امروز ممکن است درگیری هایی با یکی از همکاران خود داشته باشید که می خواهد با بهتر نشان دادن خودش نسبت به شما فرصتی که در واقع به شما تعلق دارد را از آن خود کند. بهتر است به جای دعوا راه انداختن کمی سیاست داشته باشید!

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز هر چقدر هم که سعی کنید دهان خود را بسته نگاه دارید زیاد در انجام این کار موفق نخواهید بود و هر کس هر چیزی که بگوید شما چیزی برای اضافه کردن به داستان دارید. متاسفانه خیلی از این حرف هایی که شما فکر می کنید خیلی مهم هستند و باید حتما گفته شوند کاملا بی ربط هستند و برای طرف مقابلتان هیچ اهمیتی ندارد. امروز ایده های خلاقانه زیادی در سرتان دارید، شاید بتوانید این خلاقیت خود را در نظم دهی به خانه تان و ایجاد تغییرات لازم در دکوراسیون منزل به کار بگیرید. هر کدام از این کارها را که انجام بدهید نتیجه کار واقعا تحسین برانگیز خواهد بود، شاید حتی بتوانید به دیگران هم در این زمینه کمک کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است تلاش دیگران برای مجبور کردن شما به همکاری و کمک کردن به آنها باعث عصبانیت شما شود. واکنش شما می تواند برای دیگران عجیب به نظر برسد و دلیل آن هم این است که نمی دانند دلیل اصلی ناراحتی و دلخوری شما چیست. آنها از شما انتظار دارند با یک راه حل جادویی مشکل و بحرانی که آنها پیش رو دارند را حل کنید و شما از این که انتظار دارند کار و زندگی خودتان را رها کنید و با نظرات و راهنمایی های خود به داد آنها برسید ناراحت هستید. با این حال شما باید در زمانی که اطرافیانتان به کمک شما نیاز دارند در کنار آنها قرار بگیرید؛ هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد که خودتان چه وقت به کمک آنها نیاز خواهید داشت.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز انگار چشمان شما به اشعه لیزر مجهز شده اند و می توانید با یک نگاه از حصاری که دیگران به دور خود کشیده اند فراتر رفته و آنچه در قلب آنها می گذرد را ببینید. اما متاسفانه خودتان به خاطر آن که هیچ شخص مورد اعتمادی در اطرافتان نمی بینید ترجیح می دهید که حقیقت و آنچه در سرتان می گذرد را از دیگران مخفی نگه دارید. در میان گذاشتن حرف دلتان با شخصی که هیچ گونه احساس نزدیکی با او ندارید بسیار ناخوشایند به نظر می رسد، اما شما این قدرت را دارید که موانعی که بین شما و نزدیکانتان قرار گرفته اند را از میان بردارید و روابط خود را بهبود ببخشید؛ عشق می تواند معجزه کند.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز باید کمی به وابستگی بیش از حد خود به پول و مادیات فکر کنید. فکر نمی کنید شما بخش عمده ای از وقت با ارزش خود را با فکر کردن به پول و اینکه کجا می توانید آن را پیدا کنید سپری می کنید؟ شاید بهتر باشد به جای آنکه مدام به فکر راهی برای پیدا کردن پول بیشتر باشید کمی در خرج کردن پول هایی که دارید دقت کنید و برای خودتان بودجه ای تعیین کرده و بر اساس آن خرج کنید. با این کار مسلما فشار و استرس کمتری را هم تحمل خواهید کرد. امروز روزی فوق العاده برای شروع دوستی های تازه است؛ شما هیچ تغییری نکرده اید، اما ناگهان در چشم دیگران جذابیتی بیشتر یافته اید. این می تواند برای مجردها فرصتی فوق العاده باشد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

چند هفته ی گذشته برای شما کمی بیش از حد جدی بوده اند، اما بد نیست هر از گاهی در چنین شرایطی قرار بگیرید. شما به طور ذاتی علاقه ی ویژه ای به تفریح و خوش گذرانی دارید و این موضوع باعث می شود گاهی نسبت به انجام کارهای مهمی که دارید بی توجهی کنید. امروز می تواند فرصت بسیار مناسبی برای این باشد که کمی نظم و ترتیب به زندگیتان بدهید و با یک برنامه ریزی درست کاری کنید که بتوانید هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید و خوش باشید. امروز خلاقیت و استعداد هنری شما در اوج خود قرار دارد. حتی اگر به این که توانایی هنری داشته باشید شک دارید هم دست به کار شوید و شانس خودتان را امتحان کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما از آن دسته آدم هایی هستید که نیاز دارند وقت زیادی را برای خودشان کنار بگذارند. اینکه در خانه ی گرم و نرمتان روی کاناپه ی مورد علاقه تان لم داده و یک کتاب خوب بخوانید و یا به تنهایی دوچرخه سواری کنید از بزرگ ترین تفریحات شما محسوب می شوند. این ویژگی ذاتی شما است و نباید آن را نادیده بگیرید. این که بخواهید از ذات واقعیتان فاصله بگیرید می تواند برایتان دردسرساز شود، پس هر از گاهی به ذات خود برگردید و همان طوری رفتار کنید که دلتان می خواهد و نگران نظرات و قضاوت های دیگران هم نباشید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امروز روز خوبی در زمینه روابط عاطفی خواهد بود. اگر مجرد هستید سعی کنید در محیط های جدید حضور یافته و با افراد جدیدی آشنا شوید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..