تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Paladins DC November 2018 برای کامپیوتر – بک آپ استیم

دانلود بازی Paladins ساخته جدید کمپانی Hi-Rez یک بازی شوتر اول شخص است که با ترکیب از سبک Dota و League of Legends سبک جدیدی را خلق کرده است. این سبک جدید تیراندازی از چند امر شکل می گیرد، ابتدا که بازی از دو تیم پنج نفره تشکیل می شود که هدف آنها تصرف مقر خاصی است که پس از تصرف حمله کردن به تیم دشمن و رساندن ماشین جنگی است. بازی شامل چندین قهرمان است که بازیکن می تواند هر کدام از آن ها را قبل از شروع مبارزه انتخاب کند.

تمامی قهرمان ها در این بازی ۵ قابلیت دارد که ترکیب این توانایی ها با یک دیگر باعث خلق حرکت هایی استثنایی در بازی می شود، هر کدام از کارکتر ها نقش خاصی در بازی دارند، عده ای در دل دشمن می روند و با سپر خود از بقیه دفاع می کنند و عده ای در پشت بقیه افراد تیم به ضربه زدن به دشمنان می پردازند. همچنین با کشتن افراد و یا گرفتن امتیاز شما پول هایی بدست می اورید که با خرید ایتم ها می توانید قدرت قهرمان خود را چند برابر کنید و با قدرت بیشتری به بازیکنان دیگر حمله کنید. وبسایت دانلودها، دانلود بازی Paladins را به صورت کاملا رایگان و آموزش نصب کامل با حداکثر فشرده سازی خدمت شما عزیزان تقدیم می کند.

Paladins DC20181110 PC-DLHA

نسخه به روز شده، آپدیت تا ۱۹م آبان ۱۳۹۷ جایگزین شد

دانلود-بازی-Paladins-Dark-Tides

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Paladins اسکرین-شات-بازی-Paladins اسکرین-شات-بازی-Paladins اسکرین-شات-بازی-Paladins اسکرین-شات-بازی-Paladins اسکرین-شات-بازی-Paladins info

Join 25+ million players in Paladins, the free-to-play fantasy team-based shooter sensation. Wield guns and magic as a legendary Champion of the Realm, customizing your core set of abilities to play exactly how you want to play.

Paladins is set in a vibrant fantasy world and features a diverse cast of Champions ranging from sharpshooting humans to mech-riding goblins, mystical elves, and jetpack-clad dragons. Each Champion brings a unique set of abilities to the battlefield and new Champions are regularly added to Paladins, keeping the game exciting.

Paladins is completely Free-to-Play. Anything that affects gameplay can be unlocked simply by playing, with cosmetic items available for purchase.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2, Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or Nvidia graphics card with 512MB video ram or better and Shader Model 3.0+ support. (ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher)
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

– برای دانلود و مشاهده آموزش نصب تصویری عناوین استیم اینجا را کلیک کنید.

1) ابتدا دقت کنید که آخرین نسخه Steam را از اینجا دانلود و نصب کرده باشید و با اکانت خود به استیم لاگین کنید.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج کرده، فایل نصب را اجرا کنید و محل نصب دلخواه خود را انتخاب کنید تا پوشه Paladins در آن محل تولید شود.

3) پوشه Paladins را به فولدر common استیم خود منتقل کنید. آدرس دیفالت استیم محل C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common می باشد. یعنی باید پوشه Paladins را در داخل پوشه common کپی کنید.

4) حال وارد محیط استیم شوید. بازی Paladins را سرچ کنید. وارد صفحه بازی شوید. کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه Play را انتخاب کنید.

5) اجازه دهید بازی برای شما نصب شود. کار تمام است. از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Paladins DC November 2018 برای کامپیوتر – بک آپ استیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..